Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den nye dama di går i bestemorstruser! Kva gjer du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner problemstillingen. Så klart er ikke bestemortrusen like opphissende som de generelle trusene nå til dags, men seriøst - skal du knulle trusa eller musa?

 

Jeg sier ikke at jeg ikke bryr meg, men at det i det hele tatt skal være et så "stort tema" som det tydeligvis er for mange her...

Lenke til kommentar

Hva slags undertøy bør dama gå i da?

 

Jeg brukte string da jeg ble sammen med samboeren min, men han fortalte meg hva han syntes var sexy og spurte om jeg ikke kunne gå til anskaffelse av noen slikre som han likte. Selvsagt hadde jeg lyst til å glede min nye kjæreste!

 

Fryktelig umodent å bare dumpe dama fordi hu ikke bruker riktig type undertøy. Spesiellt hvis du ikke engang har fortalt henne hva du foretrekker.

 

Jeg hadde sikkert sagt fra til typen min dersom han brukte slike usexy silkeboksere f.eks. Heldigvis slapp jeg det

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner problemstillingen. Så klart er ikke bestemortrusen like opphissende som de generelle trusene nå til dags, men seriøst - skal du knulle trusa eller musa?

 

Jeg sier ikke at jeg ikke bryr meg, men at det i det hele tatt skal være et så "stort tema" som det tydeligvis er for mange her...

 

Eg synest dette er eit interessant tema som eg gjerne vil høyre andre sine meiningar om!

Lenke til kommentar

Nå skal jeg være enig med at dette ikke er det som gir tenning, men jeg hadde helrt klart ikke dumpet damen (kommende dame) av en slik grunn. Nei da ville jeg heller sørget for å gi henne truser av en slik type som jeg selv tente på når anledningen byr seg.

 

Mener man ikke skal være så egoistisk at man ikke kan gi andre mennsker en sjanse....!

Lenke til kommentar
Men sett at denne dama elskar og gå i desse trusene, og vil sjølv ikkje for di skuld byte dei ut med noko anna!

Herrejesus!

Jeg hadde veldig lite lyst å nedverdige meg til å svare her, men kunne ikke dy meg..

 

Dumper du ei dame du er glad i pga trusene, er du enten i aldersgruppen 10-13 år, eller mentalt tilbakestående. Høyst sannsynlig det siste uansett, selv om man skulle være 12.

Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Herregud, makan til prippen du er som ikke takler at folk går i det de syns er behagelig. Selv syns jeg vanlige truser på jenter er mer sexy enn g-streng, men det er min mening om det.

 

Har fått inntrykk av at mange hadde reagert likt med meg!

Isåfall fortjener de, og du, å være evig single. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...