Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den nye dama di går i bestemorstruser! Kva gjer du?


Anbefalte innlegg

Jeg ble faktisk "utsatt" for problemstillingen. Og hva gjorde jeg? Nada. Klart, jeg ble litt overraska da vi sku sove sammen første gangen, men det gjør da virkelig ingenting.

 

Dessuten har slike plagg en tendens til å forsvinne i løpet av natta. :whistle:

 

Sa du ingenting til ho då?

 

Man lager ikke ett problem av sånne småting :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ble faktisk "utsatt" for problemstillingen. Og hva gjorde jeg? Nada. Klart, jeg ble litt overraska da vi sku sove sammen første gangen, men det gjør da virkelig ingenting.

 

Dessuten har slike plagg en tendens til å forsvinne i løpet av natta. :whistle:

 

Sa du ingenting til ho då?

Nei.

Lenke til kommentar
De jentene som arver undertøy fra mora og bestemora si får lov til å gå i bestemortruser da ? :!:

 

Ikkje still so vanskelege spørsmål! Tenkjer ein miljø, JA. Og eg som miljøforkjempar hadde ikkje hatt noko i mot det, men når det kjem til det private...

 

Jeg er miljøforkjemper, men i det private liker jeg å skifte undertøy, vaske klærne mine, dusje og pusse tenner. Gjør det meg til en dårlig miljøforkjemper?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Guest_jørgen_*

Ingenting er bedre og mere kvinnelig fremhevende enn bestemorstruser. Særlig i glatt silke som dekker det meste. Den sista jeg så hadde en fin rose over musa og var aldeles nydelig. Moderne truser får damer til å virke billige, og gir meg ingenting.

Lenke til kommentar

HAHA, dette slår det meste jeg har hørt på lenge.

de som bryr seg om bestemorstruser har jagu meg ei livling fantasi.

da disse trusene ble laget for flere tiår tilbake, hvordan overlevde man da? de som virkelig bryr seg leter ikke etter et langvarig forhold, de er mer interessert i å få seg en kjapp en om kvelden. anslår gjennomsnitts alderen til de som bryr seg om "grand mother pants" til en alder av 12.

 

tviler også på at de fleste kommer seg så langt til et forhold til å se disse beryktede hjemsøkte trusene.

men til de som bryr seg, hvordan mener du klærne til din elskede skal være? skal de pynte seg opp med hårnett på beina og boksene som forsvinner inn i rævsprekken? man må jo ikke glemme en rosa playboy skjorte og de klassiske kanin ørene på toppen av hode som er så pyntet opp med kosmetikk at det ser ut som man har nettopp stått opp fre de døde... tror de fleste i dag har sett litt for mye på voksen filmer og har funnet ut, den dama skal jeg ha

 

nei...og atter nei

jeg kommer aldri til å bry meg om hva andre sier om min klessmak

kommer aldri til å bry meg om andres

kommer aldri til å interessere meg for det

og til slutt, hvorfor skal man være interessert i klær og ikke damas personlighet?

 

jeg kan jo sammenligne dette med at "min bestevenns høyresokk er stygg og derfor vil jeg ikke være venn med ham".

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

tror nok damer liker veldig godt å få undertøy i gave. ta deg utfordringen og ta sjangsen på å kjøpe riktig størrelse, så får du en glad, deilig dame som kanskje også får et bilde av hvilket undertøy du foretrekker på henne;)

Endret av deinteil
Lenke til kommentar

Wow, her var det mange som så på dette som et gigantisk problem.

 

Har nok ikke kommet til å sakt så mye den første gang jeg hadde sett de, men ville nok gitt hun en gave etter en liten stund med noen truser jeg liker. Egentlig bare greit for min del, er så dårlig på å finne ut hva jeg skal kjøpe i gave uansett.

Endret av Gordion
Lenke til kommentar

Hvis det for noen er et stort problem at dama dems ikke bruker det undertøyet en selv kunne ønsket hun gjorde, kan man jo kjøpe truser til henne selv.

Ellers kan man forsiktig si at det hadde vært flott med andre typer truser, så hun skjønner det. Det beste er vel å klare å få det til å bli et kompliment, som f.eks å si at hun har fin rumpe, og at den ville sett bra ut i g-streng (hvis det er det du vil dun skal ha).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...