Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Korleis hadde du reagert dersom du oppdaga at den nye dama di gjekk i bestemorstruser? Er det greit - eller er det grunn nok til å gå frå henne? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er vel ihvertfall ikke noen grunn til å gå ifra henne Hvis du syntes trusene er helt forferderlige, så går det vel ann å hinte litt forsiktig om det? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Hugs på folkens! No er det dermed ikkje sagt at dette har hendt meg. Men det er litt interessant å vete korleis andre hadde reagert Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Selvsagt vært turn-off, men bryter ikke et forhold på grunn av det! Som tidligere sagt, hadde jeg nok etterhvert hintet litt om at jeg lurer på hvordan hun hadde sett ut i noe annet undertøy, og etter å ha fått henne til å "teste" noe annet, gitt mye komplimenter og lignende mot den forandringen! Dog, når alt kommer til alt, kan det jo være hun liker bestemortruser best, hvem vet om hva som er mest behagelig for gitt person? Og da har man ikke så mye man skal ha sagt, annet enn å oppfordre henne til å bruke noe litt mer tennende når man sover sammen Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Hadde ho ikkje skjerpa seg hadde eg gått frå henne. Slik er mitt syn. Men eg kunne vel kanskje prøve å bearbeide ho litt fyrst. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg hadde droppet henne lett. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg hadde droppet henne lett. Sjølv om det var den deiligaste dama du hadde sett? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg skjønner ikke helt problemstillingen her Du dropper da ikke ei dame bare pga at hu har undertøy du ikke liker? Du skal da faenmeg ikke ha deg med trusa hennes Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tror ikke det hadde brydd meg stort, men bare lurer på an ting, hvordan vil du definere "bestemortruser"? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Tror ikke det hadde brydd meg stort, men bare lurer på an ting, hvordan vil du definere "bestemortruser"? Store vide truser vel Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 De som svarer at de hadde "droppet" henne pga. noe slik, røper seg egentlig veldig om hvilke type forhold de er i... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 De som svarer at de hadde "droppet" henne pga. noe slik, røper seg egentlig veldig om hvilke type forhold de er i... Du har faktisk eit godt poeng der. Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva er det som skjer med verden? Droppe en potensiell kjæreste pga. hvilket undertøy hun bruker? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Hva er det som skjer med verden? Droppe en potensiell kjæreste pga. hvilket undertøy hun bruker? So du meiner at du det kan vere det same kva for undertøy ho brukar? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva er det som skjer med verden? Droppe en potensiell kjæreste pga. hvilket undertøy hun bruker? So du meiner at du det kan vere det same kva for undertøy ho brukar? Nei, jeg tror ikke han mener det, dog å "dumpe" kjæresten pga. noe så banalt som et undertøysplagg, blir umodent og useriøst. Hint til litt mer sexy alternativer, dog vil hun bruke plagget, så dumper man ikke kjæresten pga. det. Har det virkelig så mye å si? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Hva faen er det for noe spørsmål? man kan jo bare si at man synes det er usexy og heller be dem gå i noe mer sexy som f.eks hipsters forresten hvorfor hinte til det? kan man ikke bare si det rett ut? Endret 26. januar 2008 av Reached Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Men sett at denne dama elskar og gå i desse trusene, og vil sjølv ikkje for di skuld byte dei ut med noko anna! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dette er bare en helt idiotisk tråd vil jeg si . Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Dette er bare en helt idiotisk tråd vil jeg si . Tull! Eg er sikker på at det er ein heil del folk som vil få noko nyttig ut av han. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det finnes jo flere typer undertøy som er behagelig, i tillegg til bestemortruser Så jeg ville gitt henne det i gave, og fått henne til å prøve det. Det er ikke noe stort offer å bruke andre, comfy truser/hotpants/jenteboxere når hun skal være med typen. Så får han heller være villig til å se henne i bestemortruser om de evt. skal bo sammen og hun digger å sove i dem og sjangle fyllesjuk rundt i leiligheten i dem. Ja, merkelig tråd :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå