Noname Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 jeg skal bygge meg en ny maskin og har sett på P4G8X Deluxe og P4G8X ,men er ikke sikkert om jeg skal ha P4G8X Deluxe eller P4G8X. Hvilket skal jeg kjøpe ? Eller har dere noe andre HK å anbefale meg.... MVH NoName Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Kjøp P4G8X deluxe, samma skal jeg... Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Kjøp heller P4PE, bestemte meg for det siden kortet er dyrt å vanskelig å få tak i, dessuten får du et like så bra kort med P4PE... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg ville tatt P4G8X vanlig versjon hvis jeg skulle ha dual channel DDR, men synes vel ikke akkurat det er verdt pengene når P4PE er så bra som det er. Alt ekstra stasj som er med i deluxe utgaven finnes det bedre versjoner av som separate kort uansett, pluss at den programvarepakken som er med ikke er spesielt bra. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå