Gormers Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg tenkte at jeg skulle prøve et spill i silent hill serien, og jeg lurte på å kjøpe 2ern, men det var litt gammelt. Har dere noen formening om hva som er best å kjøpe nå? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Toeren virker for meg som det klart beste, men jeg ikke har spillt de andre spillene i serien så mye. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Mkai takk for svar Lenke til kommentar
Norfra Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Etter min mening er det eneren og toeren som er best, er vel også de som henger mest sammen med tanke på historien. Men hvis du liker spillene anbefaler jeg deg å spille alle fire. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Toeren er helt klart førstevalget i mine øyne, et fantastisk spill forstyrrer på måter spill aldri hadde gjort før. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg har spilt alle, tilogmed Origins. Så... Du burde aller helst ha toeren. Den har ikke noe sammenheng i historien til de andre, men har allikevel best historie. Ellers er eneren og treeren også gode, som du burde få med deg. Fireren og Origins(som blir portet til PS2) er bra, men ikke på likt nivå. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Nummer en og to. Nummer tre er OK, men ikke mer. Nummer fire er det vel i grunn bare SH-fansen som setter særlig pris på (jeg syntes det var greit, men allikevel høyst skuffende sammenlignet med de to første). Endret 1. februar 2008 av Eldritch Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Så jeg har bestemt meg for å kjøpe toern, men har dette "problemet" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=903380&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå