Equitern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei jeg lurte på om noen kan hjelpe meg med og forklare meg hvordan jeg kan koble til en kenwood krf-v7200D/krf-v6200d forsterker til en Samsung 50" plasma. jeg vil ha surround når jeg ser på tv men jeg får det ikke til for jeg vet ikke hvilken kabel jeg trenger eller noe :S er det noen som vet hva kabel eller hva jeg må gjøre? pliss sei ifra //Equitern Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 For å få surroundlyd må du ha en lydkilde som leverer flerkanals lyd (surround-lyd). For å kunne hjelpe deg mer nå må jeg spørre om du har noen form for TV-mottaker fra et kabelselskap eller liknende, eller om du har vanlig antenne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hei jeg lurte på om noen kan hjelpe meg med og forklare meg hvordan jeg kan koble til en kenwood krf-v7200D/krf-v6200d forsterker til en Samsung 50" plasma. jeg vil ha surround når jeg ser på tv men jeg får det ikke til for jeg vet ikke hvilken kabel jeg trenger eller noe :S er det noen som vet hva kabel eller hva jeg må gjøre? pliss sei ifra //Equitern TV-lyd er (som oftest!) i stereo. Surround får du altså ikke. Men stereolyd oppmikset til å komme fra alle høyttalerene kan du feks få. Endret 27. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå