robert166 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei. Eg spiller css og sliter med nette. Når eg har spilt i ca 15 min klikker det og så må eg vente til "client has timed out " før eg kan joine samme server igjen. Dette er veldig irreterende og håper på å få hjelp her. Takk for alle svar Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du må gi mer info om utstyr, ISP osv skal noen gi noe svar. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Du må gi mer info om utstyr, ISP osv skal noen gi noe svar. Alt eg veit er at eg har en 3com ruter, ip telefon og adsl fra telenor:S veit ikkje så mykje om nettverk så er vanskelig å gje informasjon. Isp? kansje eg finner det visst du forklarer kva det er? Når eg er på benytter meg av andre sine internett funker det fint ( hos venner ). Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ISP-en din er Telenor, må du koble til 3com-en for og få internett? Eller kan du putte kabelen rett i modemet og så er du på nett? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 ISP-en din er Telenor, må du koble til 3com-en for og få internett? Eller kan du putte kabelen rett i modemet og så er du på nett? Eg putter kabelen i 3com, for noen andre i huset bruker trådløst, og det er bare en inngang på modemet?tror det er sann ja. Min kabel er i alle fall koblet i 3com-en Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kobler du deg til modemet har du funnet feilkilden om du får timeout da,jeg har hatt 3Com før og den kuttet hos meg ihvrtfall Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Kobler du deg til modemet har du funnet feilkilden om du får timeout da,jeg har hatt 3Com før og den kuttet hos meg ihvrtfall Så dere tror 3com-en er problemet? Skal eg prøve og koble rett i modemet, og se om problemet forsatt er der? 3com-en var på service her for litt siden og oppdaterte seg. Er vell etter det dette problemet oppstod. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg tror det har med dhcp-lease å gjøre. Gå inn på konfigurasjonsida til ruteren og let etter innstillinger for noe som heter DHCP. Ett eller annet sted der gjetter jeg på at det står 15 minutter. (evt 900 sekunder) skriv inn et par timer i stedetfor. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg tror det har med dhcp-lease å gjøre. Gå inn på konfigurasjonsida til ruteren og let etter innstillinger for noe som heter DHCP. Ett eller annet sted der gjetter jeg på at det står 15 minutter. (evt 900 sekunder) skriv inn et par timer i stedetfor. Konfigurasjonsida? Skal eg innstallere medfølgende programvare? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Har nå testen uten, og med en annen router, men problemet er der forsatt. Internetten er koblet gjennom ip telefon.. Har det noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå