vegavnil Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Helt sykt fett rett og slett VIDEO Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Ja, så klart, det er ikke crysis akkurat, men bra til å være i gta... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Einig. Bra til å vere eit slikt spel! Crysis er mynta på folk som liker fysikk/grafikk, GTA er mynta på ei heilt anna opplevelse/gameplay Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Såg ganske greit ut det, jeg gleder meg i alle fall kjempe mye. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 jupp.. helt enig det aspic sier her.. men iaffal insane clip a ^^ gleder meg virkelig til GTA Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Langt i fra imponerende, men greit nok i forhold til hvordan de andre GTA spillene er. Så lenge det er et snev av (realistisk) fysikk i spillet så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ingen Crysis? I hvilke andre spill ser dere at karakterene griper fast i overflater og prøver det de kan for å holde igjen? Dette minner meg om den samme fysikkmotoren LA bruker på Star Wars Force Unleashed. Uansett, filmen så jævlig uoffisiell ut. Hvordan vet vi at denne er ekte? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dette minner meg om den samme fysikkmotoren LA bruker på Star Wars Force Unleashed. Uansett, filmen så jævlig uoffisiell ut. Hvordan vet vi at denne er ekte? Det der er ikke en film fra en fysikkmotor. Det er fra et animasjonssystem, kan man si. "Euphoria" heter det. Det er det samme som de bruker i SW: Force Unleashed. Prøvde ut programmet for en god stund siden, og det var dritbra. Har ventet på at det skulle komme spill med dette i. Indiana Jones-spillet skulle også ha dette. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Så sant, så sant Lande. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Men er det sikkert at GTA får dette systemet? Er det nokon som har kjelder på at GTA "bruker" Euphoria? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ikke imponert egentlig. Men er enig med heanwi. Den videoen så forresten ikke mye offisiell ut.. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Men er det sikkert at GTA får dette systemet? Er det nokon som har kjelder på at GTA "bruker" Euphoria? Dette ble bekreftet i mai 2007 så vidt jeg vet. GTA IV bruker RAGE (Rockstar advanced game engine) og Euphoria... Edit: Kilde Endret 27. januar 2008 av Kvalen Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ohh.. Men då er det fullt mogeleg at denne filmen er slik vi nokonlunde kjem til å oppleve fysikken i GTA. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis du vil se åssen Euphoria funker i spill, er det en demo ! Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 wow.. de har kommet ganske langt i spill værden ass.. like før vi bare setter på en "hjeml" og så er det vi som er personen i spillet.. det ville vært morro det ^^ Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 wow.. de har kommet ganske langt i spill værden ass.. like før vi bare setter på en "hjeml" og så er det vi som er personen i spillet.. det ville vært morro det ^^ Det finnes da allerede det: Men ja, fysikken begynner å komme seg ganske bra i spill! Gleder meg til å se den fysikken i GTA IV. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 virkelig kul fysikk ser frem til spillet Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Uansett meiner eg fysikken heng langt etter grafikken. Her er eit eksempel frå eit spel som vart laga i 1998, fysikken har jo knapt forandra seg frå den tid. http://youtube.com/watch?v=CDXTc1UgoaQ Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kult spill, skal kjøpe det etter det har blitt bestseller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå