Sweetshit Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Helluen.. Vi skal fikse overnatting med klassen min, og jeg har fått ansvar for valg av film! Noen anbefalinger? Dette er en niendeklasse altså. Hadde vært kult om det var noe a.l.a American Pie. Edit: Gjerne masse pervers humor og sexvitser Endret 26. januar 2008 av Sweetshit Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 om du har lyst å skape litt skummel stemning så ta med The Blair Witch Project Men om det er komedie film du vil ha med så kan jeg anbefale clerks 1 og 2, eurotrip , harold and kumar go to white castle Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Takker, ska sjekke dem ut :) Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) BASEketball er et forslag, husker jeg hadde stor suksess med den i 9. klasse.. Var heller labert med gode tilbakemeldinger da jeg tok med Clerks. At ingen syntes den var morsom er for meg et mysterium edit: kan forøvrig ta med at BASKetball er laget av karene bak southpark, så hvis det er en type humor du tror vil slå ann så er det vel et rimelig godt valg vil jeg tro.. Endret 26. januar 2008 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Er Superbad kommet på dvd? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Ja. Edit: Eller kanskje ikke. Mulig jeg blander med Russland, der var den ute på orginal DVD Endret 26. januar 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er det komedie du er ute etter så vil jeg anbefalle American Pie: The naked mile og beta house. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Orgazmo Stemmer for denne jeg og, veldig morsom film.. også Napoleon Dynamite.. alldri ledd så mye av en film før:P Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Superbad er tidenes morsomste komedie. Blades of Glory er litt sær, men genial. Anchorman er i samme gate som overnevnte. 40 Year Old Virgin er en av favorittfilmene mine. Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 40 year old virgin Eurotrip American Pie (alle sammen) Kommer ikke på flere... Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Grandma's Boy er en rimelig artig film som jeg tror vil falle i smak (visst dere ikke har alt for mye imot nerder og TV-Spill that is) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Van the Man skal visst være en sånn fjortizz american pie style film ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Van the Man skal visst være en sånn fjortizz american pie style film ^^ Van the Man (aka. Van Wilder) og Harold and Kumar Goes To Whitecastke (aka. Amercan High) er to hysteriske "fjortis-komedier" Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 -Eurotrip (Winner ) -American pie 1 2 eller 3 (Resten suger) - The Amytwille horror (grøsser) - Scary movie? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Eurotrip er ganske høy koffert humor Ganske bra for ungdom. "Oh crap! This is not where i park'd my car".. "Scotty does'nt know! Scotty doesn't know" "She's hideous, run!" Sitater fra Eurotrip Endret 29. januar 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er alltid ti ganger kulere og se en skummel grøsser men klassen. Kan anbefale: -Saw : 1,2 og 3. -The grudge: 1 og 2. -Boogeyman. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 The Grudge filmene er de bra egentlig? mener skikklig skumle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå