Karlmval Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har tenkt og søke automasjon dette året... Det eg lurer på er om det er noen som veit kor høgt snitt ein må ha får å komme inn der?? Har hørt med veldig mange folk, men alle har forskjellige svar til meg Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er forskjellig fra skole til skole Så ingen kan si et eksakt tall. Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Har tenkt og søke på Austrheim visst du veit kor det er?? har hørt at det er ganske lavt, men er ikkje sikker.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Prøv å nå så høyt snitt du klarer! Ville ligget på ett snitt over 4.2. Da burde man være rimelig safe. Eventuelt, spør rådgiveren din! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har tenkt og søke på Austrheim visst du veit kor det er?? har hørt at det er ganske lavt, men er ikkje sikker.. Vis det er Austrheim i Hordaland så vet jeg hvor det er ja. Men det jeg ville gjort var å spurt de som gikk på den linjen på den skolen i fjor om hva snittet var da. Da får du ihvertfall en pekepinn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå