huldal Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg har i dag fått litt tid på min ps3. Koblet den til nettet etc. Hva er verdt og ta en nærmere titt på av det man kan finne på ps-store? Noen forslag.... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det kommer an på hva du liker, men jeg anbefaler deg å laste ned en del av demoene som ligger der(uncharted, burnout paradise, ratchet & clank m.fl.). Hvis du vil bruke litt penger bør du kjøpe Super Stardust HD, Tekken 5 Dark Ressurection, og kanskje noen andre alt ettersom. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det vakre spillet Super-Rub-a-Dub finner du på PSN:love: Ellers kan du jo fyre opp et eventuelt spill hvis du har et liggende. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Har nå lastet ned lemmings og testet det på storskjerm..... deilig..... Uncharted er på vei fra vgp... burnout har jeg..... vurderer og kjøpe tekken ja.... Super-Rub-a-Dub? Hva er det... og hva er super startdust? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Last ned demoen, så finner du det ut. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er fullversjon spill, ikke demoer... Lenke til kommentar
huldal Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 var innom gamespot og såg på screenshots..... fant raskt ut at jeg holder avstand Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Pixeljunk# Monster må du jo bare teste, syns det er fantastisk jeg.... Koster 40spenn men er verdt det Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg lasta ned demo på super stardust i går. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Warhawk må du prøve. Kuleste spillet jeg har spilt på lenge. Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Warhawk må du prøve. Kuleste spillet jeg har spilt på lenge. Henger meg på den. Warhawk er det spillet jeg spiller mest. Spiller mye mot kamerater. Møtes 4 eller 6 personer og slåss:) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du bør lese igjennom ulike spelsider sine kåringer av dei beste spela i 2007. Her vil du få ei fin oppsumering av det som er verdt å få med seg. Hugs at dei litt eldre spela, som tross alt framleis er gode, kan du no få billigare i fleire butikkar. Men det viktigaste av alt er å instalere og starte folding@home. Les meir her, og bli med i laget til forumet: http://www.hardware.no/artikler/folding-home/26221/1 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Pixeljunk Monster må du jo bare teste, syns det er fantastisk jeg....Koster 40spenn men er verdt det Prøvde det for ikke så lenge siden.. Dette var dritkuult.. Sannsynligvis best hvis du har en å spille sammen med, eneste negative var at vansklighetsgraden var litt vel vansklig. Lenke til kommentar
henky Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Pixeljunk Monsters er dritbra om man spiller med noen. Og ja, vanskelighets-kurven øker drastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå