Gå til innhold

WoW - Kjøpe spillet?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting...har nettopp prøvd 10 dagers trial, og har tenkt å kjøpe WoW.

 

På WoW-Europe fant jeg ut at det går an å laste ned både orginal WoW og The burning crusade...

Hva er vitsen med å kjøpe spillet da?

Man trenger bare abbonemang/gamincard?

 

Correct me if im wrong xd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på en ting...har nettopp prøvd 10 dagers trial, og har tenkt å kjøpe WoW.

 

På WoW-Europe fant jeg ut at det går an å laste ned både orginal WoW og The burning crusade...

Hva er vitsen med å kjøpe spillet da?

Man trenger bare abbonemang/gamincard?

 

Correct me if im wrong xd

må oppgradere en account, det koster like mye (eller litt mindre?) som å kjøpe det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Altså:

 

Du kan laste ned begge spillene. Du har en trial account, men for å kunne spille videre på den må du oppgradere den til en normal en. For å gjøre det trenger du CD-keyen som ligger i spillesken.

 

Skjønner?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvis du laster ned, kan du ikke kjøpe cd-keys også fra blizz sine sider? Har ikke sett det men hørt det

Det stemmer ikke.

 

Men du kan bestille fra andre nettsider og få koden på epost ganske kjapt.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Trial er fullversjonen med en Trial bruker. Har du det du kaller trial-spillet har du hele spillet, men trial-brukeren gjør at du ikke får brukt alle mulighetene. Kjøper du spillet og du har lasta det ned, slipper du å innstallere spillet på nytt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Altså:

 

Du kan laste ned begge spillene. Du har en trial account, men for å kunne spille videre på den må du oppgradere den til en normal en. For å gjøre det trenger du CD-keyen som ligger i spillesken.

 

Skjønner?

 

Erm, nei? Lastet selv ned Trial versjonen av WoW i min start, spilte i 10 dager og likte spillet. Gikk inn på min WoW account, satte opp en betalingsplan med kort og hele pakken, gikk inn og ferdig med det.

 

Trenger ikke kjøpe CD key i butikken, for å opprette en WoW konto trenger du en CD key fra starten av og den får du i begynnelsen av nedlastingsprosessen av trial versjonen. Du trenger CD-keyen kun for å registrere en konto, når du har kontoen opprettet, om det er trial eller ei, trenger du bare sette opp en betalingsplan, rundt 105 kr trekkes med en gang fra kontoen din (eller reserveres) og du kan spille hele spillet og blir trukket i månden.

Lenke til kommentar
Altså:

 

Du kan laste ned begge spillene. Du har en trial account, men for å kunne spille videre på den må du oppgradere den til en normal en. For å gjøre det trenger du CD-keyen som ligger i spillesken.

 

Skjønner?

 

Erm, nei? Lastet selv ned Trial versjonen av WoW i min start, spilte i 10 dager og likte spillet. Gikk inn på min WoW account, satte opp en betalingsplan med kort og hele pakken, gikk inn og ferdig med det.

 

Trenger ikke kjøpe CD key i butikken, for å opprette en WoW konto trenger du en CD key fra starten av og den får du i begynnelsen av nedlastingsprosessen av trial versjonen. Du trenger CD-keyen kun for å registrere en konto, når du har kontoen opprettet, om det er trial eller ei, trenger du bare sette opp en betalingsplan, rundt 105 kr trekkes med en gang fra kontoen din (eller reserveres) og du kan spille hele spillet og blir trukket i månden.

 

Nei dette er feil. Du må ha en retailkey som du bruker til å oppgradere trial-kontoen med. Denne kan enten kjøpes på nettet ( f.eks www.gamersloot.com ) eller kjøpes i butikk.

 

Keyen du får når du oppretter en trialkonto er kun en trial-key. Hadde det fungert slik du sier Bear^ så hadde de ikke trengt å selge spillet i butikken siden folk kunne fått seg konto gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...