kevinedomm Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei! Jeg lurer på hvordan jeg skal få oppdatert biosen på dette hovedkortet? Jeg har sett litt inni biosen, og der var det noe som heter Asus E2 flash utility eller noe, men når jeg går inn på den og velger C: så får jeg ikke opp noenslags valg.. Noen som vet om det er mulig å få gjort dette i operativsystemet? (vista premium 64bit) Evt. hvordan jeg skal få gjort dette? Og hvilken update er best for meg å laste ned? Hovedkortet sier at prosessoren er ukjent, og for å få max. ut av denne må jeg altså flashe bios. Det er snakk om en e8400 cpu. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Du trenger enten en disket eller en minnepen. Da vil det fungere Endret 26. januar 2008 av NeXz Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Takk skal du ha Når jeg gjør dette, tar jeg da den øverste/nyeste filen som asus har på hjemmesidene sine? Eller må jeg begynne på de eldre og ta det til det nye? Aldri gjort dette før Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Sånn. Da var biosen oppdatert, får ikke opp den gamle meldingen om at jeg må oppdatere den for å slippe løs all kraften til prosessoren Hadde et strømbrudd når den netopp hadde begynt å skrive den nye biosen, men ASUS kortet hadde tydeligvis en backup for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå