drvcd Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Noen som vet? Prøvd meg litt frem og tilbake uten hell. Kan virke som om jeg MÅ bruke Win98, men det kan da ikke være riktig... Finner kun en txt fil som sier : ---------------------------------------------------------------------------------- Denne disken er komprimert med DriveSpace 3, som krever Windows 98. Hvis du vil bruke denne disken, må du først montere den: 1. Kjør DriveSpace ved å velge Kjør på Start-menyen i Windows 98, og deretter skrive DRVSPACE. 2. Velg stasjonen med denne disketten i DriveSpace, og velg Avansert-menyen. Velg deretter Monter. (Hvis denne filen finnes på en annen stasjon, er den komprimerte stasjonen allerede montert). Hvis du vil at tilgjengelige komprimerte stasjoner skal monteres automatisk, må du velge menyen Avansert, velge Innstillinger, og deretter merke av for Monter nye komprimerte enheter automatisk. Viktig! Hvis du vil montere og bruke denne komprimerte disken, må du kjøre Windows 98. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Etter hva jeg har forstått eller litt googling er at det virker som om 2K/XP ikke støtter drivespace, så du må ha win98(ME?) for å få tak på dataene. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 jeg har lett rundt på Microsoft,google etc....og jeg fryktet det samme... Ingen som kjenner et lite prog som kan gjøre jobben? har søkt etter det, men...... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 http://sac.itb.it/utildisk/ Om du ikke finner noe har som kan hjelpe deg, da vet ikke eg om noe annet råd? Dette skrev eg i google "DriveSpace 3 disk Winxp support" Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 http://sac.itb.it/utildisk/ Om du ikke finner noe har som kan hjelpe deg, da vet ikke eg om noe annet råd? Dette skrev eg i google "DriveSpace 3 disk Winxp support" ja det var en imponerende liste med util!! :o Kunne ikke se noen åpenbare programmer der som kunne hjelpe,men var en bra link. Endte med en Win98 install tok kortere tid enn å plundre videre. Alt ok nå om ikke så elegant.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå