Gå til innhold

Gode "jente spill" til PC?

Anbefalte innlegg

Anbefaler spill som Civilizaton, Sid Meier's Railroads (eller, om mulig, Transport Tyccoon eller Open Transport Tycoon), The Movies og andre spill av denne typen.

Beyond Good and Evil og de eventyspilene som allerede er nevnt her (Psychonauts, Monkey Island,...) har også gått rett hjem hos samboeren min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Adventure(action) :

Tomb Raider Serien, The Longest Journey, Broken Sword 1/2/3/4, Syberia, Sherlock Holmes - Secret of the Silver Earring - Sherlock Holmes versus Arsene Lupin, Agatha Christie - And Then There Were None - Agatha Christie Murder on the Orient Express

Lenke til kommentar
monkey island 3 er det desidert beste av de 4. Morsomt og veldig enkelt å spille.

Helt Enig, og selv om MI3 begynner å dra på årene er det fortsatt mer enn akseptabel grafikk. Kusina mi har også MI spillene som favorittene sine. ^^

Jeg tror jeg leste noe om at det var noe problemer med det på XP/Vista, men kan hende jeg har lest feil (og om det er noe problem, så tipper jeg ScummVM fikser biffen)

MI3 ingame shot:

monkey32g.jpg

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Søss har aldri likt PC-spill og har alltid sett ned på meg som har brukt mye tid av livet på å game, helt til jeg tok a i å storkose seg med Heroes of Might and Magic 3.

Kanskje litt gammelt, men når til og med en blond wannabe-soss som ikke liker fantasy eller noe som helst kan bli så betatt av det, skulle jeg mene det burde funke for andre også.

Stort sett det spillet jeg anbefaler til venninner som vil sette seg inn i spillenes verden, men ikke vil gå via de blodige fpsene til typen eller ende opp som WoW-slave som typen :p

Heroes 3 is the way to go, woohoo ^^

Lenke til kommentar
Heroes 3 is the way to go
Enig der. Folk som aldri har sett en pc eller et spill, blir hektet med en gang. Veldig uskyldig og sjarmerende spill som lurer deg inn! :)Veldig enkelt å sette seg inn, men som gror på deg med tid og erfaring. Advarsel : Meget avhengighetsskapende!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...