Hoppesagåsa Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Spør meg ikke hvorfor, men volumkontrollen i KDE er plutselig søkk vekk. Dette har også skjedd før, uten at jeg har rørt noen innstillinger. Men hvordan i all verden får jeg den tilbake? Velger jeg Kmix fra applet får jeg fram samtlige lydkanaler i taskbaren. Velger jeg kmix fra button-menyen, får jeg bare en snarvei i taskbaren. Men det er ikke dette jeg vil ha. Jeg vil ha den slik den vo kjenner den fra bl.a windows. Hvordan gjør jeg dette? Og hvorfor i granskauen skal det være pokker så vanskelig?! Lenke til kommentar
drall Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Er ikke vanskelig i det hele tatt faktisk. Åpne kmix enten via k-menyen eller "kjør". Så går du inn på settings>configure kmix. Du finner sikkert noen spennende valg der... Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Glemte å si ifra at jeg allerede har gjort det! Har krysset av for både "dock into panel" og "enable system tray volume control". Vurdere snart en enn annen distro enn rh8.0. Synes det skjer litt vel mange merklige ting etter at jeg valgte bort gnome/bluecurve til fordel for KDE . Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Liker du KDE, så prøv SuSE... Slik får du tak i det Helt enig med deg, KDE er bedre enn både bluecurve og GNOME. Er 3.1 versjonen klar ennå? MarcelSB Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Holder akkurat på å sjekke ut andre distroer i dette øyeblikk. Tror kanskje det blir Suse ja... EDIT: Og neida. Det blir ikke Suse før den støtter Xft2 fullt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå