Snoop Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei alle sammen! Jeg har skaffa meg 3510i. Min første mobil, aå jeg er helt newbie i mobil og sånnt! Jeg har netcom kontant kort så hvordan får jeg wap til å funke? Jeg sente en melding som sto i no boomi greier å fikk wap fra dem, men det er vel sikkert mye dyrere enn det som er fra netcom, eller jeg hfevt ikke, men kan noen hjelpe meg? hva er dyrest, og hvordan får jeg det til å funke? Lenke til kommentar
a85 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Send en melding til 1999 med følgende tekst i: WAP NOKIA Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 På 3510i er det GPRS det vil si at du er koblet opp mot nettet hele tiden å du betaler kun for det du laster ned ! Det er ganske billig ca 10 øre pr KB Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Men det virker ikke på netcom kontant enda! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hei! GPRS til kontantkunder blir tilgjengelig fra 1/3-03 Vennlig hilsen Kjell mother -------------------------------------------------------------- Jeg spurte NetCom... Men 3510i fungerer topp med WAP oxo... Du finner guide på NetCom... Den har 1 element mer enn jeg kunne finne på min telefon... men det så ut som om det funket fint allikevel Lenke til kommentar
naynar Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Vet du når dette blir aktivert på telenor kontant??? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Øøhh, Telenor RingKontant har hatt aktiv GPRS lenge... Lenke til kommentar
naynar Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Sorry! Må bare klargjøre at jeg er blank på slike punkter. Men når jeg bruker wap-en belastes jeg med over 2 kroner i minuttet... Må jeg aktivere det eller??? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 GPRS må aktiveres ja.. og 3510i har GPRS og WAP eller har du en lei software feil... Send mail til telenor/netcom for videre info... på netcom er de raske å svare... Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Send GPRS NOKIA til 2000 så får du en melding,lagre den og alt er klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå