Toast Is Pimp! Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Her i Ålesund hadde de for en stund siden et lite strømmbrud. Så kort at datamaskinen ikke slo seg av. Men nok til at Xboxen nesten gav meg et hjerteinfarkt. Strømbruddet varte ganske så kort. Da strømmen kom tilbake så lyste min xbox 3 røde lys. De berømte Death lysene, blinka som faen... Satset på at det bare var "kødd" fra xboxen. Så jeg restartet den. Og den virker... Etter dette lille strømmbruddet på 100ms så kom det et på 15-20min... Noe som hinter på at Xboxen holder på og ta kveld? Kan dette også si at det er noe med strøm og gjøre når 3 Red Lights of death? Lenke til kommentar
hasufel Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Xbox'en blinker også rødt hvis den mottar dårlig (feil) spenning, noe den selvsagt gjør ved et strømbrudd. Vi har hatt noen strømbrudd her oppe og boksen min har også blinket rødt, men så snart strømmen var tilbake har den fungert hver gang. Edit. For å svare på spørsmålet: Nei. Min har enda ikke tatt kvelden etter flere strømbrudd, så du har ingen ting å være redd for. Endret 26. januar 2008 av hasufel Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Bra! Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Haha bor i samme området og det samme skjedde meg. Fikk sjokk med det samme så så jeg hvilken ringer som var røde og at TV'en skrudde seg på igjen. Trodde Mass Effect fikk xbox'en min til RROD Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Våknet opp til en trist dag ja, Xbox 360 min er ryket for andre gang!! 1 bit av den røde dødsringen og feilmelding E75 kom fram Jævla surt men heldigvis ikke så mangen spill som kommer som jeg skal ha Har fortsatt Wii og PS3 imens 360 blir borte nå fra 2 til 4 uker Hva betyr den? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 At du har moddet Xboxen? DVD-Spillern røkt? Ahh, i found the problem, on the board just below the network connector there is a chip, about 50 legs, 25 legs per side, probably network controller, one of the pins was bent in and touching another pin next to it. got a pin and carefully parted it, and its all good. Phew Les denne tråden: http://forums.penny-arcade.com/showthread.php?t=47589 De kommer med mange slags mulige årsaker for feil. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 At du har moddet Xboxen? DVD-Spillern røkt? Ahh, i found the problem, on the board just below the network connector there is a chip, about 50 legs, 25 legs per side, probably network controller, one of the pins was bent in and touching another pin next to it. got a pin and carefully parted it, and its all good. Phew Les denne tråden: http://forums.penny-arcade.com/showthread.php?t=47589 De kommer med mange slags mulige årsaker for feil. Min er ikke moddet da, men jeg ringer bare imorgen til support, dem fikser det gratis da og det er jo jævla bra!!! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Go for it! Tror du får hjelp fra de ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå