Gå til innhold

Nikon D40, "ta bilde" gjennom LCD-skjerm?

Anbefalte innlegg

"Problemet" er at speilreflex ikke lengre er en dyr investering som bare gjørs etter nøye vurdering. D40 og de andre entrymodellene er jo såpass billige nå at det er fort gjort å hoppe fra semiproff/kompakt til dSLR på impuls... og for slike som omtrent bestemmer seg mens de står der i butikken kan jeg godt forstå at slik problematikk dukker opp.

Karen har aldri fotografert før... Ikke alle ER eksperte vettu! Alle begyner på bunnen. Men det er jo halve moroa å teste nye ting å finne ut hva man ønsker annerledes og da, og så sjekker man bedre ved neste kjøp.

Nå ja, vil vel si at 4 000 kroner fortsatt er en stor nok sum til å i alle fall gjøre bittelitt research, i hvert fall hvis man aldri har fotografert før er jo det i alle fall på sin plass. Dessuten betyr vel det at man kjøper det billigste alternativet at budsjettet ofte er litt trangt.

Selv om jeg skal kjøpe en mobil til 2 000 kroner bruker jeg alltid god til på å undersøke alternativer, lese tester osv slik at jeg slipper å bli overrasket over manglende funksjoner og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...