willy_seff Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Vet noen hvordan man bytter cd key på Warcraft 3 Rain of Chaos jeg har brukt en feil cd key og lurer på om jeg må uninstale det og bytte når jeg instalerer det på nytt eller om man kan bytte på en enklere måte? Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tar nå maks 10min å installere det på nytt da... Går mye kjappere en å få en løsning herifra Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 ok takker Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Nå har jeg problemet i gjen. jeg har ikke en cd med men jeg har crack men det er en KEY som ikke funker på nette jeg trenger bare og bytte men hvordan? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 La meg se om jeg har forstått det rett. Du har WC3 installert, og lurer nå på om det er mulig å skifte cdkey uten å måtte avinstallere? Og da tenker jeg med en gang at du har kanskje hatt en ulovlig key og vil bytte den med en lovlig. Men siden du i siste innlegget sier at du ikke har cd og har en ulovlig cdkey, så forstår jeg ikke hvorfor du i det hele tatt spør hvordan man bytte cdkey. Du har jo tydligvis ikke kjøpt spillet. Nei, jeg må ha misforstått ett eller annet i denne tråden... Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Sånn som jeg skjønner det så har han en gammel cd-key som ikke funker å spille på nettet med. Men nå har han fått tak i en som er lovlig. Eller jeg tror det blir sånn. Han formulerte seg meget dårlig ja. Tror du må reinstallere spillet eller laste ned en Cd-key changer (nå anbefaler jeg ikke dette for mange av dem er nokså tvilsomme). Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Problemet var at jeg var ikke hjemme. Jeg Hadde 1 ROC CD og 2 WC3 CD'r hjemme så da fant jeg en Crack som fungerte. Så da kunne jeg ikke avinstalere det. kompisen min hadde brukt samme CD KEY så vi kunne ikke spille sammen på nett. ALT VAR LOVLIG Endret 17. september 2010 av willy_seff Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Nei, at kompisen din bruke din cd-key (som du allerede har brukt) er ikke lovlig. Men har du to WC3 hjemme er det bare å bruke den andre cd-keyen? To spill, to cd-keys. Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Alle klarer å fortelle meg at det er uloverlig å bruke samme CDKEY men ingen her inne klarer å fortelle meg hvordan jeg får bytta CDKEY det er det jeg trenger å vite. CD kayen ligger innlagt i opprativsystemet så jeg får ikke bytta med mindre jeg kaster hele pc'n på grønnmo og kjøper meg ny, først da kan jeg spille med kompissen min altså Om ingen klarer å svare på mit spørsmål trenger du ikke skrive noe her. JEG DRITER I SKRIVE FEIL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå