Gå til innhold

Annlegg til 20 000.

Anbefalte innlegg

Eg har tenkt å kjøpe meg nytt annlegg. Har ca 20 000 til å bruke.

Har tenkt på:

Cerwin vega CLS 215

Cerwin vega A2.6 KW

NAD C162.

Skal annlegget til fest og høre musikk.

virker dette som eit greit annlegg til prisen eller ville noen anbefalt noe annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil spille høyt og brutalt, men det er ikke det jeg ville brukt pengene på.

En NAD C372 og et greit par gulvhøyttalere + en kraftig subwoofer hadde vært vel så bra.

Kjøp et par B&W DM683, så skiller du deg litt ut fra resten av de som river i gang en fest. Eventuellt Dali Concept 10, som har litt større elementer.

Endret av Bluum
Lenke til kommentar

Jeg ville, som nevnt over her tatt en NAD 372+ et par av de større i concept serien eller prøvd ut B&W DM683.

Kanskje B&W CM7?

Der har du noen alternativer så du får med noen greie kabler og kanskje en dedikert cd spiller til 20 høvdinger.

Med et av disse oppsettene her så har du lyd i massevis og de har stereoanlegg i noen år fremover, man blir kanskje litt lei av CW anlegg med årene.

Lenke til kommentar
Jeg ville, som nevnt over her tatt en NAD 372+ et par av de større i concept serien eller prøvd ut B&W DM683.

Kanskje B&W CM7?

Med et av disse oppsettene her så har du lyd i massevis og de har stereoanlegg i noen år fremover, man blir kanskje litt lei av CW anlegg med årene.

De fleste blir lei av CV når de passerer 20år ca.

Ta en lytt på Klipsch, mange CV fanboys som bytter til det og oppdager at man kan få mye bass og god lyd, ikke bare en av delene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...