Gå til innhold

Så Rovdyr igår!

ftbllftbll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episoden med fyllikken er nok bare å skape en skummel stemning og forklare at "her er det noe på gang!". Episoden med dama syns jeg var opplagt. Hvis du husker, så jobber hu i kafeen og ringer (?) vel etter noen. Hu er tydeligvis på jakternes lag. Når hu blir fortalt at jakterne er drept blir hu sur fordi hu kjenner dem/er på lag.

Forøvrig en skikkelig ener av en film.

Lenke til kommentar

Jeg så den i dag, og anbefaler den på det svakeste!

Dårlig skuespill, men hvor bra kan man egentlig spille når manuset og plottet kanskje er historiens dårligste? Utrolig patetisk historie om en gjeng menneskegjegere som camper ute i den norske ødemarka. Fullt av klisjeer. Forutsigbar som faen. Dessuten:

- Feite menn i 50-åra går ikke raskere enn unge mennesker i 20-åra løper.

- Når man blir stukket som faen i lysken, reiser man seg ikke bare opp og løper.

- Det kan skje at det ligger en kviv på bakken som du kan gripe fatt i idet du er i ferd med å bli drept, men det skjer ikke hver gang!

- Dårlig slutt. Når hovedpersonen klarer å hanskes med bevæpnede voksne menn, er det på ingen måte selvforklarende at hun ikke klarer å overrumple en gammal møkkakjerring.

Pluss for at filmen økte pulsen ganske ofte, dette er jo et relativt stort pluss når vi snakker om en skrekkfilm. Men 18-årsgrense?? Ærlig talt, det vises verre ting på nyhetene.

For øvrig en skjult agenda for vegeterianisme i filmen. Det blir servert menneskekjøtt på kafeen, regner jeg med?

3/10

Ikke alle er enige med meg: http://www.aftenbladet.no/kultur/film/article575651.ece

Endret av Boomerang
Lenke til kommentar

Hvordan noen kan gi denne filmen en 5'er er helt utrolig! Den fortjener ikke mer enn en 1'er, men jeg gir den en svak 2'er på grunn av at den greide å skremme meg godt et par ganger.

Min opplevelse: Den første halvtimen gikk med på å irritere meg over det tragisk dårlige skuespillet til hun ene dama. Men heldigvis døde hun først. Etter det fortsatte jeg å irritere meg over dårlig dialog/manus, urealistiske hendelser osv.. Slutten var ikke så værst, den fikk deg til å tenke litt..

Alt i alt, den var IKKE verd de 85 kr jeg betalte for kinobilletten. Ikke i nærheten engang.

Lenke til kommentar
Hvordan noen kan gi denne filmen en 5'er er helt utrolig! Den fortjener ikke mer enn en 1'er, men jeg gir den en svak 2'er på grunn av at den greide å skremme meg godt et par ganger.

Min opplevelse: Den første halvtimen gikk med på å irritere meg over det tragisk dårlige skuespillet til hun ene dama. Men heldigvis døde hun først. Etter det fortsatte jeg å irritere meg over dårlig dialog/manus, urealistiske hendelser osv.. Slutten var ikke så værst, den fikk deg til å tenke litt..

Alt i alt, den var IKKE verd de 85 kr jeg betalte for kinobilletten. Ikke i nærheten engang.

Slutten fikk deg til å tenke? Håper at du ikke tenkte på noe annet enn hvor RÆÆÆVA filmen var..
Lenke til kommentar

Dårlig skuespill, ja. Skuespillerne lar jo den påtatte redselen skinne igjennom allerede før man kan skjønne at noe skummelt er i gjære, så det blir bare amatørmessig og patetisk. Det jeg likte best var lydbildet, som var ganske så bra. Vet ikke hva filmen har i budsjett, men det kan ikke være mye over 100 000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...