Kentinho Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Når jeg har spilt en online-runde på Call of Duty 4 får jeg opp "host ended game", så må jeg søke etter nytt spill igjen, og da finner jeg aldri noe. Søker i 2-3 minutter, men finner ingeninting. Jævlig irriterende Er det bare jeg som opplever dette? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg har ikke hatt noen problemer i dag. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Speler Burnout Paradise utan problem. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Opplevd en del problemer de siste ukene jeg også.. Men for meg er det ok, siden jeg spiller LIVE gratis Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ja, jeg har regelmessige problemer med LIVE. Idag har det gått både og. Spilte litt Gears online uten problemer, men da jeg skulle spille PES fant jeg plutselig ingen rom. Så disconnecter det... Begynner å bli irritert av det her nå. Håper Microsoft fikser det snart. Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er lett å skylde på Microsoft når man selv har problemer, er det noen som har tenkt på at det kan være hos en selv problemet ligger (eller hos en leverandør/underleverandør man selv benytter)? Om nettleverandøren sliter med sine linjer til servere i USA så er vel ikke dette microsoft sin feil? Om de som gir ut COD4 har problemer med sine servere (som vel ikke står hos microsoft?) så er vel ikke dette microsoft sin feil (jeg nevner dette siden det til tider har virket som at det har vært COD4 mange har plagdes med). F.eks når den undersjøiske kabelen mellom Europa og USA hadde brudd her i fjor en gang, så var det store problemer å spille mot amerikanere, det var en enorm lag, var dette microsoft sin feil? Når Telenor gikk ut av dette berømmelige norske samarbeidet om fri utveksling av datatrafikk i fjor så var det også store problemer med å spille mot noen som ikke hadde telenor som leverandør av ADSL, var dette microsoft sin feil? Jeg kan selvfølgelig bare uttale meg om hva jeg selv har opplevd, og siden nyttår har jeg ikke opplevd noen problemer overhode med xbox live, bortsett fra 1 kveld da det tok ca dobbelt så lang tid som normalt å finne en match på Halo. Min konklusjon blir i alle fall veldig ofte at mange ikke ser lengre en nesa rekker, om man ikke får spilt fordi xboxen har fått en annen ip av routern en den man har forwarda til den (slik at NAT ikke er open, moe som skjer rett som det er hos meg siden jeg har 8-9 div greier som skal på wlanet mitt med ujevne mellomrom), så er det microsoft sin feil at man ikke får spilt, osv. Arlendius Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Merker hele tiden at konsollen logger seg av Xbox LIVE hele tiden. Prøver å laste ned noe stæsj, legger fra meg kontrolleren, og etter rundt 5-10 minutter, må jeg sjekke den igjen, og da har den logget seg av. Kan dette ha noe med at jeg laster ned fra torrents, og bruker omtrent alt av opphastighet, slik at Xbox LIVE mister kontakten med serveren ute? Birger Lenke til kommentar
kehax Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg synes det høres ut som om dere sitter med nettlinje fra Telenor Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Her kjøres det NGT. Birger Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er av og til problemer med Live. Voice chat som forsvinner når folk disconnecter og joiner, blir koblet fra serverne helt plutselig. Hender sjeldent, men av og til. Akkurat plagsomt nok til å frykte mens man spiller :-P Håper de får løst problemet snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå