Shuggis Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 HEi Når jeg setter i det nye skjermkortet mitt sapphire x1650 pro blir skjermen svart og det kommer et BIIP det gamle kortet funker kan det være at det får for lite strøm? Lenke til kommentar
Werewolf85 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 HEi Når jeg setter i det nye skjermkortet mitt sapphire x1650 pro blir skjermen svart og det kommer et BIIP det gamle kortet funker kan det være at det får for lite strøm? Hei! Hvis det hadde vært strømforskyninga, ville den nok ikke startet i det hele tatt. Regner med du har en jumper på hovedkortet for å resete CMOS-data. Det kan hende at noen gamle BIOS-instillinger hindrer maskina fra å starte. Sjekk i HK-manualen din om du har en slik jumper, der står det også hvordan du går fram for å slette CMOS-data. Normal fremgangsmåte er å flytte jumperen fra sin vante posisjon 1 pin til høyre og la den være i den posisjonen i ca. 15 sek, for så å flytte den tilbake til utgangspunktet igjen (husk at strømmen skal være avslått). - Werewolf85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå