ADT Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei og hopp! Jeg har to harddisker på 500 GB som begge inneholder filmer (sikkerhetskopier seff ), med henholdsvis DVD-rip og Blu-ray/HDDVD-rip. Men her begynner problemene å melde seg. Jeg ønsker nemlig å ha full oversikt over filmene mine i én mappe. Altså å kombinere innholdet på begge harddiskene i én mappe der jeg kan se igjennom, redigere og spille av filer som det passer meg. Finnes det et program til XP som kan tilfredsstille mine behov? Har prøvd å google litt, men uten hell. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Legion Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 se på LSE dersom man ikke er vandt med hardlinks og symlinks fra før, så kan det ta litt tid å snu hodet rundt denne formen for filbehandling, men har man først lært å bruke det så er det en drøm. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Damn! Det var jo helt genialt, og overhodet ikke vanskelig å sette seg inn i! Link Shell Extension høres verre ut enn det virkelig er Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå