wonko Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Reiser til Japan om en stund og tenkte i den forbindelse å kjøpe en enkel og billig 3G-mobil. Spørsmålet er da om det er penger å spare på å kjøpe i Japan, og om en mobil kjøpt der kan brukes i Norge (kanskje etter en software-oppgradering e.l.)? Og hvis jeg må kjøpe i Norge; fungerer alle 3G-telefoner i Japan (har hørt nettet der er litt spesielt), og noen som vet noe spesifikt om chess x-one? (Litt usikker på om dette ble rette forumet, eller om jeg skulle skrevet i "ny telefon", men er jo ikke spesielt valg av mobil jeg lurer på...) Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Med tanke på at de ikke selger GSM mobiler der lenger så ville ikke jeg ha gjort det. og ja. du må ha en 3G telefon for å kunne bruke mobilen i japan. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 De selger som sagt ikke mobiler som støtter GSM i Japan. De fleste mobiler der bruker 4G. Men de selger vel kanskje 3G telefoner fortsatt. Altså bør du bo og alltid befinne deg ett sted med god 3G dekning i Norge hvis du skal bruke en Japansk 3G telefon i Norge. Du må også ha en 3G/4G telefon hvis du skal bruke telefonen i Japan. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vil ein japansk 4g-telefon kunne brukast i eit evt. framtidig norsk 4g-nett? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vil ein japansk 4g-telefon kunne brukast i eit evt. framtidig norsk 4g-nett? Mest sannsynlig ikke.| Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Man får vel fortsatt kjøpt japanske telefoner som også støtter simkort og GSM. De japanerne jeg har møtt i "Europa" har hatt slike telefoner (i tillegg til den elektroniske ordboka ) Jeg tror dog at disse telefonene er for "spesielt interesserte". Endret 30. januar 2008 av mandela Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det finnes slike telefoner,du får kjøpt de på ebay,feks sharp 904 sh : har ekte vga skjerm 640 ganger 480 pixler og kamera med 3.2 megapixler og 2 ganger optisk zoom.motion controll sensor,face recognition osv: http://www.mobileburn.com/gallery.jsp?Id=2...;source=BROWSER og denne 910sh.5 mpix,3 gang optisk zoom: http://www.mobileburn.com/gallery.jsp?Id=2...;source=BROWSER dette er feite mobiler og har garantert de beste skjermene. skal prøve å få tak i en slik mobil til meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå