brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Skulle gjerne bytte en vifte til skjermkortet til en kamerat, (siden jeg låner det). Helst en billig vifte eventuelt annen type kjøling. Kortet behøver ikke å klokkes opp men det er et plus hvis vifta greier det! Viften må ikke bråke mer enn 25-27db, (nå bråker den kanskje 40db)!!! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Prøv med passivkjøling du... Bare en diger ribbe og en kabinettvifte som blåser på den.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 På mitt GF MX 400 er det bare en ribbe, så det burde gå helt greit (har ikke kabinettvifter heller). Har faktisk klokka dette kortet opp 50Mhz både på core og minne. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 På mitt GF MX 400 er det bare en ribbe, så det burde gå helt greit (har ikke kabinettvifter heller). Har faktisk klokka dette kortet opp 50Mhz både på core og minne. Noe forslag hvilken ribbe jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har kjøpt en Zalman VGA kjøler med adesiv kjølepasta på (medfølger) til kr 75,- til mitt GeForce2 Pro: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet60.htm Litt vanskelig med link, velg VGA kjøling fra menyen på www.3dfxcool.no. Denne kjøleren passer på det meste, i og med at den limes på. Bladene kan bøyes til noe hvis de går borti noe. Hvis denne passive kjølingen skulle bli for dårlig, så kan man jo bare montere en kabinettvifte til å blåse på den f.eks. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har kjøpt en Zalman VGA kjøler med adesiv kjølepasta på (medfølger) til kr 75,- til mitt GeForce2 Pro: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet60.htm Litt vanskelig med link, velg VGA kjøling fra menyen på www.3dfxcool.no. Denne kjøleren passer på det meste, i og med at den limes på. Bladene kan bøyes til noe hvis de går borti noe. Hvis denne passive kjølingen skulle bli for dårlig, så kan man jo bare montere en kabinettvifte til å blåse på den f.eks. Takk, skal nok følge rådet dit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå