Serox Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Holder på å formatere minpc og jeg har fjernet partisjonene og laget nye og formatert,men når jeg da skal innstalere windows igjen så begynner den og når det står at det er 34 minutter igjen(windows minutter) så blir skjermen svart og ingenting skjer? Noen som vet hva dette kan være?Høres ut som om hardisken eller ett eller annet i maskinen slukker. Lenke til kommentar
Serox Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Ingen som vet hva det kan være? får ikke innstallert igjen, stopper samme plassen hver gang,skjermen blir svart og så høres det ut som om prossesoren stopper. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kanskje du har feil med RAM. Sjekk ut med Memtest86+. Lenke til kommentar
Serox Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Kanskje du har feil med RAM. Sjekk ut med Memtest86+. Byttet ram brikke nå og det samme skjer:( kan det være noe med prosessoren? Kanskje jeg må skifte prosessor pasta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå