Gå til innhold

TES: Den Ultimate Mod!

Anbefalte innlegg

Uten tvil! House of Earthly Delights! :p En mod som legger til et hus med jenter inni som du kan... ha det morro med! Veit ikke om den er til Oblivion, men den er hvertfall til Morrowind.

Vel, egentlig så liker jeg Rebuild Kvatch. En mod som gjør at du kan hjelpe til å gjennoppbygge Kvatch. Etter at Kvatch er oppbygget får den butikker, innbyggere og tilogmed en Arena! Et must-have!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Vel, egentlig så liker jeg Rebuild Kvatch. En mod som gjør at du kan hjelpe til å gjennoppbygge Kvatch. Etter at Kvatch er oppbygget får den butikker, innbyggere og tilogmed en Arena! Et must-have!

Link?

MEN, kan noen forklare hva dette OOO greiene er?

Lenke til kommentar

Etter det jeg har skjønt, så gjør den hovedsaklig det slik at alle fiendene i spillet ikke nødvendigvis ikke er på nøyaktig samme lvl som deg, noe som gjør spillet mer utfordrende, noe som er bra ;) det er med mer snadder i pakka og tror jeg...

Lenke til kommentar

Hvordan funker den?

Jeg har modden osv, men hva må jeg gjøre for å begynne å bygge opp byen?

Må jeg gå til Kvatch og gjøre noen spesielle ting eller?

Lenke til kommentar

Når det gjelder pirat modden, så har jeg et problem.... Jeg har kommet til den øya, kjøpt et skip, men jeg savnet livet som morder og tyv :)

Derfor tok jeg turen tilbake til Anvil, og fortsatte litt der.... Men, hva skal jeg gjøre for å komme tilbake til piratøya?

EDIT: Enkelt å komme tilbake :p

Droppe kartet, og plukke opp igjen xD

Endret av Lolli
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...