ShampooMacTavish Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Uten tvil! House of Earthly Delights! En mod som legger til et hus med jenter inni som du kan... ha det morro med! Veit ikke om den er til Oblivion, men den er hvertfall til Morrowind. Vel, egentlig så liker jeg Rebuild Kvatch. En mod som gjør at du kan hjelpe til å gjennoppbygge Kvatch. Etter at Kvatch er oppbygget får den butikker, innbyggere og tilogmed en Arena! Et must-have! Endret 24. mars 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg fant denne moden her: http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=11280 Endrer User Interfacet totalt, den kommer også bundlet med new HUD Jeg driver og mekker til et installasjonsskript nå, så det vil være ferdig ganske snart! Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har lastet ned TPI, hvor er alt... dialogene går alt for fort (synest jeg) kan noen lage et kart til modden?? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vel, egentlig så liker jeg Rebuild Kvatch. En mod som gjør at du kan hjelpe til å gjennoppbygge Kvatch. Etter at Kvatch er oppbygget får den butikker, innbyggere og tilogmed en Arena! Et must-have! Link? MEN, kan noen forklare hva dette OOO greiene er? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Etter det jeg har skjønt, så gjør den hovedsaklig det slik at alle fiendene i spillet ikke nødvendigvis ikke er på nøyaktig samme lvl som deg, noe som gjør spillet mer utfordrende, noe som er bra det er med mer snadder i pakka og tror jeg... Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Her kan du lese om kva ooo moden er for noko https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry8380408 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Takk for hjelp Nå forstår jeg endelig hva folk snakker om her xP Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hehe ingen problem. Eg brukar denne moden no. Og den funka som berre juling Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vel, egentlig så liker jeg Rebuild Kvatch. En mod som gjør at du kan hjelpe til å gjennoppbygge Kvatch. Etter at Kvatch er oppbygget får den butikker, innbyggere og tilogmed en Arena! Et must-have! Hvordan funker den? Jeg har modden osv, men hva må jeg gjøre for å begynne å bygge opp byen? Må jeg gå til Kvatch og gjøre noen spesielle ting eller? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Når det gjelder pirat modden, så har jeg et problem.... Jeg har kommet til den øya, kjøpt et skip, men jeg savnet livet som morder og tyv Derfor tok jeg turen tilbake til Anvil, og fortsatte litt der.... Men, hva skal jeg gjøre for å komme tilbake til piratøya? EDIT: Enkelt å komme tilbake Droppe kartet, og plukke opp igjen xD Endret 10. juli 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har problemer med den Pirat modden, kan noen forklare meg fra start til slutt hva jeg må gjøre for å få den til og virke? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Må en begyne på nytt etter å ha innstalert OOO, eller kan jeg fortsette der jeg var før jeg innstalerte? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Må en begyne på nytt etter å ha innstalert OOO, eller kan jeg fortsette der jeg var før jeg innstalerte? Les Readme-filen til OOO, under "Updating savegames", side 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå