WannabeZZ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Har klokka maskina mi til 558Mhz (4.5*124) Der er den helt stabil og fin. Har forsøkt å sette FSB til 133 og maskinen starter helt greit, og det er ingen problemer med å komme inn i bios. Men ved lasting av Windows, både 98SE og XP kræsjer det. Har 133MHz RAM og et Asus P2B-kort rev 1.12 Der er det en dip-switch til å øke Vcore(+0.1V), og en til øking av IO-spenninga. Det hjalp ikke å øke Vcore'n og ved øking av IO-spenning kræsja partisjonstabellene mine heftig(fikk redda det meste da <:-) Er det settinger i windows som kan løse dette, eller er det bare å innfinne seg med 558?? Lenke til kommentar
ilstang2 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har klokka maskina mi til 558Mhz (4.5*124)Der er den helt stabil og fin. Har forsøkt å sette FSB til 133 og maskinen starter helt greit, og det er ingen problemer med å komme inn i bios. Men ved lasting av Windows, både 98SE og XP kræsjer det. Har 133MHz RAM og et Asus P2B-kort rev 1.12 Der er det en dip-switch til å øke Vcore(+0.1V), og en til øking av IO-spenninga. Det hjalp ikke å øke Vcore'n og ved øking av IO-spenning kræsja partisjonstabellene mine heftig(fikk redda det meste da <:-) Er det settinger i windows som kan løse dette, eller er det bare å innfinne seg med 558?? Har samme HK og samme prosessor i min gamle maskin Fsb er satt til 146 657Mhz og masinen kjører helt stabilt Kan være att minne setter en stopper for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå