exin89 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg får ikke accessa pcn min på lan'et. Finner den, men ingen kan accesse meg. Har prøvd ganske mye nå. Alle er på samme Workgroup, og alt skulle vel egentlig fungere. Tror det er noe med at jeg har avansert fildeling på pcn. Greit med avansert så lenge man får spilt sammen på lan, Og kopiert filer over. Er også greit hvis jeg får ting til å fungere, og at man må skrive "bruker" og passord for å komme inn på pcn min. Alle på nettverket finner pcn min, men kommer ikke inn. Det står bare Not Accessible, og at man skal kontakte nettverksansvarlig elns. Hvordan skal jeg få aktivert enkel fildeling igjen. Når jeg bruker Avansert nå. OS = Win XP Pro SP2 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fra Explorer, gå til Verktøy > Mappealternativer, så til fliken "Vis", deretter haker du på "Bruk enkel fildeling" under avanserte alternativer Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ganske rart at dette fikk spilling på LAN til å fungere også. Etter jeg satt den til enkel fildeling finner andre pcn min på LAN, både i spill og for å hente ting fra delte mapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå