Speik Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Jeg og Aak1 lekte oss litt i studioet i dag, her er et av resultatene: Jepp, det er klisje og det er jeg fullt klar over, slakt meg! Utstyret er Nikon D80 med Nikkor 50mm f/1.8 og studioblitz med softbox Endret 26. januar 2008 av Speik Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Liiiitt klisje ja =9 Men det funker jo, litt ihvertfall. Gjort noe lignende selv også; http://pakse.deviantart.com/art/Ingrid-Muslim-Final-66088403 Virker som dere har brukt litt halveis vidvinkel? Mulig bare jeg som ser ting, though? Ville likt litt mere lys inn til øynene, og mere dempet bakgrunn? Legge på vignett? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) denne trenger litt mer dramatisk redigering speik (ja jeg har raw-filen, håper det er ok at jeg redigerte den) I tillegg er bildet litt annerledes på venstre side enn på høyre, sjeffet/skautet er litt tettere inn på øynene. Vi kan ta det igjen, å få det mer symmetrisk kanskje? men jeg liker alle disse buene i bildet. Endret 26. januar 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Virker som dere har brukt litt halveis vidvinkel? Mulig bare jeg som ser ting, though?Ville likt litt mere lys inn til øynene, og mere dempet bakgrunn? Legge på vignett? Bildet er tatt på 50mm, dårlig med vidvinkel ja Vignettering var ikke et dumt forslag, og bakgrunnen er for lys ja. denne trenger litt mer dramatisk redigering speik (ja jeg har raw-filen, håper det er ok at jeg redigerte den) Kul og kraftig spakedraing der, men litt for overkill for min smak Endret 26. januar 2008 av Speik Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Har ikke peiling på "rett eller galt", men syns redigeringen gjorde bildet mye mere interessant. Litt synd med de trekant blits refleksene i venstre øye. Buene i skjerfet drar blikket mot de stirrende øynene, så dette funker /L Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Ser det er nevnt, men jeg syns også blitzene forstyrrer. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Det blir jo reflekser i øynene av blitzer, og alle kilder av lys.. ^^ Er det spesielt denne typen dere ikke liker, eller generelt? oO Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Haha, det er jo det. Er vel heller det at den går som en trekant ut av øyet jeg ikke liker. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Blir sånn om du setter lys fra siden ^^ Men kunne nok lyssatt litt mere forfra, så det hadde kommt litt mere lys i iris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå