Gå til innhold

Pixma IP300 problem(lampe blinker)

Anbefalte innlegg

Når jeg skulle starte skriving i dag, står bare lampen å blinker grønt/oransje hele tiden. Og jeg få melding om "skrivefeil 6A00".

Og så kommer det noen fæle høye klikkelyder fra der blekkpatronene står, når jeg åpner lokket.

Antar at det er noe fysisk som har slått seg vrangt. Noen som har vært borti dette, og har forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yesterday it came up with Error 6A00 and would not work. Canon will not tell you what the code means but my local exasperated (Yes they have trouble with Canon too! ) told me it was a 'paper path error' and it would cost A$200 to fix it when the printers cost less than that new.

I pulled the casing off it ( unneccessary ) and discovered ink soaked paper rubbish under the place where the print head parks. I removed it all carefully and my Ip3000 and I are friends again.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Takk :thumbup:

Skrudde løs de skruene som var på undersiden, og når fjærer spratt i hytt og pine, tenkte jeg at nå er det bare å glemme dette her..hehe. Fant ikke noe rester av papir, men pirket og drog litt nedi der med ei nebbtang. Utrolig nok ser det ut som jeg fikk det riktig på plass, og skrivern fungerer hvertfall igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...