Agrostar Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Har eit XFX 7600GT AGP-versjon som eg tenkte eg skulle klokke. Det ligg på på 42 grader konstant i cs 1.6 så her er det nok rom for litt klokking. Har lasta ned rivatuner og eg lurde på om de hadde forslag til kva eg skal klokke til? Edit: Ehm, treng litt hjelp til kvar eg kan klokke og Meinar eg opnar den rette menyen, men det kjem ikkje opp nokon klokkealternativ. Legg ved bilde. Endret 26. januar 2008 av Stressis Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kva skal eg klokke 7600GT til? Til hekkefjell Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Reknar med du meinar at det er villigt til å få litt ytelse Men kunne du ha hjelpt meg med kvar eg skal klokke det? Meinar eg er på rett plass, men eg finn ikkje den menyen. Kan XFX ha sperra det for enda meir klokking? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du er ikke på riktig plass. Du må velge en av de andre, litt vanskelig å forklare. Og ikke får jeg tatt noe bilde. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Eg fant det... Men er det nokon som har forslag til kor langt eg skal klokke det til? Sånn at eg veit at eg er på den trygge sida og at eg har noko å forholde meg til. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Eg fant det... Men er det nokon som har forslag til kor langt eg skal klokke det til? Sånn at eg veit at eg er på den trygge sida og at eg har noko å forholde meg til. Prøv deg frem. Litt og litt, og låser det seg så still litt tilbake feks +50 på gpu og +100 på minnet burde gå greit Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Kva er maks temperatur for dette kortet? No ligg det på 40 grader tomgang og 42 grader under full belastning. Er rundt 60 maks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå