Gå til innhold

Sort/Hvitt funksjon på kamera?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikker på hvordan du gjør det på F40, men leser du bruksanvisningen så står det sikkert der.

Ellers er det lurt å gjøre dette i etterkant uansett (Photoshop eller annet bilderedigeringsprogramvare). Da kan man angre om man synes bildet ble bedre i farger... og kanskje ha både farge og sort-hvitt varianten lagret sånn for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Usikker på hvordan du gjør det på F40, men leser du bruksanvisningen så står det sikkert der.

Ellers er det lurt å gjøre dette i etterkant uansett (Photoshop eller annet bilderedigeringsprogramvare). Da kan man angre om man synes bildet ble bedre i farger... og kanskje ha både farge og sort-hvitt varianten lagret sånn for sikkerhets skyld.

Kikket i bruksanvisningen, men kunne ikke finne noe der. Vet det er lurest å gjøre dette i photoshop, men kjekt å kunne gjøre dette direkte i kameraet også, er jo noen ganger, man ikke vil bruke til å å redigere bilder også:-)

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg kjøpte meg akkurat et fujifilm finepix f40fd kamera. Er det noen som vet om det går an å ta bilder i sort/hvitt med dette kameraet og hvordan jeg eventluelt gjør det?

Du trykker på F-knappen, der du kan velge farger, Fujicrome eller B&H (hvis jeg ikke husker helt feil, det er i hvert fall der du må lete.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...