Rookie_NO Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Bruk alkaliske batterier. Disse gir full effekt helt til de er tomme. Selv synes jeg det hadde vært mye bedre om de bare kutta ut plutselig istedenfor det irriterende discoshowet de lager i 2 timer før de går... Spillet pauses jo allikevel når kontrolleren detter ut. Spiller aldri LIVE siden boksen min er modda, så jeg har ikke den problemstillingen. Lenke til kommentar
mikkepluto Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Glad jeg bruker kontroller med ledning og slipper alt dette batteri og lade tullet. Den er også mye lettere og man har ikke den batteri klumpen under kontrolleren som er litt i veien for grepet. For ikke glemme at den er mye billigere også. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Selv synes jeg det hadde vært mye bedre om de bare kutta ut plutselig istedenfor det irriterende discoshowet de lager i 2 timer før de går... Herrigud... Det er da virkelig ikke så JÆVLA ille vel? "Discoshowet" er kun 2 småe lys på kontrolleren, det kan da umulig være irriterende når du sitter der, konsentrert og spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 erre så j**** vansklig å teipe over lysa? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Selv synes jeg det hadde vært mye bedre om de bare kutta ut plutselig istedenfor det irriterende discoshowet de lager i 2 timer før de går... Herrigud... Det er da virkelig ikke så JÆVLA ille vel? "Discoshowet" er kun 2 småe lys på kontrolleren, det kan da umulig være irriterende når du sitter der, konsentrert og spiller. Eh? Da har du en magisk 360 kontroller, for min har nemlig 4 lys som roterer i sirkel og dette er JÆVLIG irriterende når du sitter i et mørkt rom og spiller... Men men, vi har alle forskjellige oppfatninger av hva som er irriterende. Selv mener jeg boksen bråker noe helt jævlig, men det finnes folk som ikke synes dette er noe problem... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har en venn som har Xbox 360 (kjøpt i oktober 07). Han sliter veldig med støy. Har en annen venn som kjøpte fra samme parti av xbox'er han sliter ikke... Jeg sliter ikke med lyd... Og angående kontrollern. Den blinker alt for ofte. Sitter med en oppladdbar en, varer ganske så lenge når den har startet og blinke... Hendy sometimes. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Eh?Da har du en magisk 360 kontroller, for min har nemlig 4 lys som roterer i sirkel og dette er JÆVLIG irriterende når du sitter i et mørkt rom og spiller... Men men, vi har alle forskjellige oppfatninger av hva som er irriterende. Selv mener jeg boksen bråker noe helt jævlig, men det finnes folk som ikke synes dette er noe problem... Sorry, glemte de 2 andre sinnsykt svære og blinkende strobene som befinner seg på kontrolleren. Pass på øyene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå