Kajac Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva skjer med xbox 360kontrolleren min? Lysene på den oppfører seg rart. Se video av det her: http://home.no/kajac/360c.MPG Hva er galt? Skjedde i dag, uten at jeg vet hva som gjør det. Den virker, men denne ringen kommer opp av og til når jeg spiller også. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Virker som det er påtide å bytte batteri Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva skjer med xbox 360kontrolleren min? Lysene på den oppfører seg rart. Se video av det her: http://home.no/kajac/360c.MPG Hva er galt? Skjedde i dag, uten at jeg vet hva som gjør det. Den virker, men denne ringen kommer opp av og til når jeg spiller også. Hva skal jeg gjøre? Dårlig batteri Lurte også på dette når jeg så det på min egen kontroll. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 TAKK! Det var batteriene Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 TAKK! Det var batteriene Jeg må skjerpe meg med å lese bruksanvisningen, det står sikkert der. Har ikke tatt den ut av plasten engang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 hahah, morro. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Åh. Trodde først at trådstarter mente at han hadde fått en ny type blinking for dårlig batteri. At feks den oppladdbare batteriet må skiftes ut grunnet slitasje eller noe.. Hehe! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hater den blinkingen. Den er jævla irriterende når jeg sitter og spiller, og noen ganger kommer den når det er halvt batteri igjen, og det stopper aldri :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hater den blinkingen. Den er jævla irriterende når jeg sitter og spiller, og noen ganger kommer den når det er halvt batteri igjen, og det stopper aldri :SJa, det hadde jo vært langt bedre om kontrollen kuttet ut helt uanmeldt Jeg synes det er veldig greit at den faktisk gir beskjed om at det begynner å bli dårlig med batteri igjen, slik at man ikke sitter midt i noe "viktig" dersom den skulle skru seg av. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hater den blinkingen. Den er jævla irriterende når jeg sitter og spiller, og noen ganger kommer den når det er halvt batteri igjen, og det stopper aldri :SJa, det hadde jo vært langt bedre om kontrollen kuttet ut helt uanmeldt Jeg synes det er veldig greit at den faktisk gir beskjed om at det begynner å bli dårlig med batteri igjen, slik at man ikke sitter midt i noe "viktig" dersom den skulle skru seg av. Er helt enig i at varsling er langt bedre enn at den kutter helt uanmeldt. Eneste jeg har å klage på ved løsningen er at den har en tendens til å varsle alt for tidlig. Merker meg at dette skjer oftere ved bruk av det oppladbare batteriet enn ved bruk av vanlige batterier. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Den begynner jo å lyse flere timer med spilling før batteriene går. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 hørt om teip? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hadde vært bedre om den først har 4 lamper når den er full, 2 når den er halvt og 1 når den har 1/4 igjen av batteriet, så, når den blir rundt 15% så kan den begynne å blinke. Så begynner den ikke å blinke når det er 40% igjen eller noe. Gidder ikke lade den da. Batteriet holder lenge nok til at jeg får med meg når batteriet synker, er jo inne på dashboard hele tiden. Har aldri skjedd at jeg har gått tom for strøm mens jeg spiller, men, det har skjedd at jeg har sitti i timer med blinking på kontrollen. Yeah, really najs. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Beste hadde vært å få oppladbare kontroller rett ut av boksen (som ps3) lades via usb ferdig Lenke til kommentar
kaken Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Off-topic: Noen som har lagt merke til den sinnsyke 'rangen' på trådløse xbox-kontroller? Kom nær xboxkontrollen i dette rommet, så skrudde xboxen (som var i kjellerstua, langt unna her) seg på. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Beste hadde værtå få oppladbare kontroller rett ut av boksen (som ps3) lades via usb ferdig Hva har det med lysa å gjøre da? OMG. Ja, det ville vært bra, men da ville konsollen antageligvis kostet bittelitt mer. Hva skjer når batteriet på $ony Playstation 3 kontrolleren din begynner å gå tom for batteri da? Ingenting? Den bare skrur seg av eller? ^^ Eller blinker en av de 4 LED'a på baksiden der? Jeg har oppladbart batteri som lades via USB, biotch. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hadde vært bedre om den først har 4 lamper når den er full, 2 når den er halvt og 1 når den har 1/4 igjen av batteriet, så, når den blir rundt 15% så kan den begynne å blinke. Så begynner den ikke å blinke når det er 40% igjen eller noe. Gidder ikke lade den da. Batteriet holder lenge nok til at jeg får med meg når batteriet synker, er jo inne på dashboard hele tiden. Har aldri skjedd at jeg har gått tom for strøm mens jeg spiller, men, det har skjedd at jeg har sitti i timer med blinking på kontrollen. Yeah, really najs. Men da hadde man ikke visst hvem som var Spiller 1, 2, 3 osv Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Men da hadde man ikke visst hvem som var Spiller 1, 2, 3 osv Blir jo det samme som på Xbox 360, der er det 4 lys, er man spiller to lyser lys nummer to. Men, hva skjer når man begynner å gå tom for batteri på PS3 kontrollen? Håper det lyset som viser "Player 1, 2 osv" begynner å blinke, at kontrollen ikke bare skrur seg av. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Når jeg bruker oppladbare batteri merker jeg at rumble funksjonen skrur seg av før batteriene flater helt ut! Samme når jeg bruker vanlige batterier også. Men de lysene har en tendens til å komme på VEL tidlig! Men som sagt. Bedre med varsel enn ingen ting! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Men de lysene har en tendens til å komme på VEL tidlig! Men som sagt. Bedre med varsel enn ingen ting! Veldig enig med deg, men, skulle vært fikset for lenge siden :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå