jakja83 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg har fått en ny bærbar Lenovo sak, og den logger seg ut etter ca 10 minutter hver gang jeg ikke bruker den ei stund - er lei av å logge på hele tiden og jeg bruke Ice trådløst internett som klikker og logger seg av hver gang også. Hva må jeg stille på? Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg har fått en ny bærbar Lenovo sak, og den logger seg ut etter ca 10 minutter hver gang jeg ikke bruker den ei stund - er lei av å logge på hele tiden og jeg bruke Ice trådløst internett som klikker og logger seg av hver gang også. Hva må jeg stille på? Jeg tror jeg vet hva som kan være problemet, en kompis hadde det samme problemet og han gikk til butikken der han kjøpte maskinen og spurte hva problemet var, det kunne hende at Windows Vista er litt for stor for maskinen. Men det er ikke sikkert det er det som er problemet. Eventuelt skaff deg xp Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 gå inn på strømstyringsalternativer i kontrollpanelet og se om den er innstilt på å gå i vente/dvalemodus etter å ha stått ubrukt en viss tid. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Har økt det til minimum 45 minutter selv med batteri... Vista for stort - høres ut som en som ikke helt hva han snakker om... Skal jo ikke logge seg ut av den grunn. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 det går vel an å velge at maskinen aldri skal slå seg av/gå i ventemodus? Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det kan jo være at maskinen krever at du skriver inn passord etter at skjermspareren er blitt aktivisert. På XP kan du i alle fall ta vekk haken ved "Vis velkomstskjerm ved gjenopptakelse". Da slipper du å skrive inn passordet på nytt etter at skjermspareren er blitt aktivisert.(På XP)Høyreklikk på skrivebordet - Egenskaper - Skjermsparer. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Ahh, skal prøve det Qman - kjente ikke den innstillingen, var bare utrolig lei av å logge på nett og alt mulig jevnlig... Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Det løste biffen! Thank you! Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det løste biffen! Thank you! Bare hyggelig. Visste ikke at nettverkskortet skulle bli påvirket av dette. Litt rart at det slår seg av bare fordi skjermspareren slår seg på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå