Gå til innhold

Maskinen logger seg ut hele tiden!?!?

jakja83

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en ny bærbar Lenovo sak, og den logger seg ut etter ca 10 minutter hver gang jeg ikke bruker den ei stund - er lei av å logge på hele tiden og jeg bruke Ice trådløst internett som klikker og logger seg av hver gang også.

Hva må jeg stille på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått en ny bærbar Lenovo sak, og den logger seg ut etter ca 10 minutter hver gang jeg ikke bruker den ei stund - er lei av å logge på hele tiden og jeg bruke Ice trådløst internett som klikker og logger seg av hver gang også.

Hva må jeg stille på?

Jeg tror jeg vet hva som kan være problemet, en kompis hadde det samme problemet og han gikk til butikken der han kjøpte maskinen og spurte hva problemet var, det kunne hende at Windows Vista er litt for stor for maskinen. Men det er ikke sikkert det er det som er problemet. Eventuelt skaff deg xp :)

Lenke til kommentar

Det kan jo være at maskinen krever at du skriver inn passord etter at skjermspareren er blitt aktivisert. På XP kan du i alle fall ta vekk haken ved "Vis velkomstskjerm ved gjenopptakelse". Da slipper du å skrive inn passordet på nytt etter at skjermspareren er blitt aktivisert.(På XP)Høyreklikk på skrivebordet - Egenskaper - Skjermsparer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...