Kamikaze-Kanin Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Helt enig Salbu, rød og svart er en god kombo Alle andre har jo blått, og siden jeg vil skille meg ut fra de som skiller seg ut, ( Skille meg ut fra alle de andre som har "pimpet" kabinettet sitt ) rødt er bra det, så lenge det ikke er for mye rødt Så på den vifta dere anbefalte... Kan bare bruke to av dem da, jeg trenger jo to vifter som har rødt lys til fronten. Eller har noctua noen med rødt lys også? Fant ingen med det Endret 22. februar 2008 av Kamikaze-Kanin Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Helt enig Salbu, rød og svart er en god kombo Alle andre har jo blått, og siden jeg vil skille meg ut fra de som skiller seg ut, ( Skille meg ut fra alle de andre som har "pimpet" kabinettet sitt ) rødt er bra det, så lenge det ikke er for mye rødt Så på den vifta dere anbefalte... Kan bare bruke to av dem da, jeg trenger jo to vifter som har rødt lys til fronten. Eller har noctua noen med rødt lys også? Fant ingen med det noctua har ingen med rødt lys, men mist og silenx har det bare se på vendur.no de har masse vifter Mvh Snagga Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Yay, jeg fant en vifte jeg likte på vendur.no Hva sier folket til at jeg setter to av denne i fronten? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Til de ville jeg bare sagt: Stillig Endret 23. februar 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 oh noes! ikke gi deg da Men du holder deg vel noen lunde til designet på den forrige? Elsket de rutemønsteret :wub: Keep us posted! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Ingen fare, det blir det samme designet. Eneste forandringene jeg skal gjøre er å strekke den litt mer i høyden og lengden. Det kommer nok til å gå litt fortere å lage det denne gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå