Kamikaze-Kanin Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Mens jeg jobba, så kjente jeg at det begynnte å herde, så det starta fort. Men selv om den fikk varmluft i noen timer, så ville det ikke være ferdig herdet til dagen etter. Men nå er det herdet nok, så nå skal det jobbes Men, takk Tenker jeg skal ta i litt mer nestegang det er kaldt ute, når det er varmt nok ute, så har jeg jo nesten problemer med å få brukt opp alt, før det er umulig å jobbe med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 det ser tøft ut=) følger med på fremgangen... ^^ Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Dette tar form! Blir vanvittig kult! Skulle ønske jeg hadde materialer og dine glassfiber skills. Du veit ikke hvor mye galssfiberutstyr koster på Biltema vel? Lurer på en ting angående kabinettet: Skal du ha dør i den på ett eller annet vis? Og trengs vel endel avstiving for å få slikt stødig. Jeg er tømrer så har sett hvor lite de trykkfaste-isoporplatene tåler, blir vel ganske svekket av att det er så smale stykker? Men skal fortsette å følge med på arbeidet ditt! Ser bra ut. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Ser veldig bra ut, jeg liker det! Har du noen anelse om hvor mye det kommer til å veie når det er ferdig? Må jo være utrolig praktisk å dra med seg et lett glassfiber-kabinett på LAN Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 @ Ashaman: Du har helt rett Det blir ikke stivt nok med de depronplatene. Ja, jeg skal ha luke på den ene siden av kabinettet, du ser det her. Jeg stivet opp med noen treplater i dag Jeg har lært til nestegang Nope, vet ikke hvor mye sånt koster på biltema Alt jeg vet, er at det er overpriset @ Wedvich: Planlegger at det skal bli lett ja Hvis du tenker bare ren hardware i kabinettet så blir det noe ala dette: HDD = 7 * 700g = 4900g HK = 1 * ? ( noen som vet hvor mye et hk veier? ) = ? DVD = 1 * 800g = 800g PSU = 1 * ? ( tipper maks 1 kg ) = 1000g Kjøle utstyr = 1 * 1000g = 1000g Totalt = ca 8-9 kg Så jeg tenker nok det at kabinettet kommer til å veie godt under 5 kg når det er ferdig.. Så jeg holder meg fortsatt ganske lavt Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Fin update! (jeg får kanskje starta på fredag, pga: lærer borte) Hvordan fester man HKet til den HK-plata da? Følger det med skruer til HKet? Og hvordan skal du feste HK-plata til kabinettet? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Vel... Det følger med skruer til å feste hk på plata. ( Fulgte med plata ) Men du må selv få tak i det du trenger for å feste plata i kabinettet. Det er 4 hull på endeplata du kan bruke til å feste med, men man kan også være litt kreativ med en drill, kanskje en vinkelsliper og litt lim Ellers så kan du være like kjedelig som jeg skal være, og bare bruke de 4 hullene Endret 21. februar 2008 av Kamikaze-Kanin Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 genial måte og lage form på Gleder meg til og se produktet fra forma Mvh Snagga Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Dette blir bra. Skaffet deg noe sponsorer? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Har ikke tenkt på det med sponsorer jeg Bare lager for å lage jeg. ( Jeg trenger også et nytt kabinett før jeg kan oppgradere deler. Og jeg MÅ oppgradere snart ) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Kan jo prøve å skaffe sponsorer. Da kan du jo skaffe deg vifter og slikt til kabinettet. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Tja... Jeg får tenke på det Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Her står det hvertfall litt om hvordan en kan skaffe seg sponsorer dersom du skulle være inntrisert. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Takker og bukker Den kan jeg få bruk for Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 vendur.no har masse bra vifter, de har en veldig stillegående en HER den er kanskje ikke så kraftig men den er billig og stille Mvh Snagga Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Jeg trenger to vifter som er pene å se på, for å si det på den måten. Også to vifter som ikke trenger å være pene å se på, men burde trekke endel luft, så jeg har god sirkulasjon Har litt lyst på noe lys i de to viftene som skal synes på fronten, hvilken farge synes dere jeg burde tenke på ? Endret 22. februar 2008 av Kamikaze-Kanin Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Blå, som vannet i svømmehallen på Eik! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Haha Er ikke vannet der gult da? Fra alle ungene som er der og bader hver uke... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Pen update, et av de definitivt mest spennende prosjektene på forumet nå Ang. vifter anbefaler jeg noctua sine 80mm-vifter meget sterkt; støysvake kvalitetsvifter som kommer ferdig sleevet med et drøss av tilbehør for å minske støy, og som allikevel flytter en god menge luft. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg vil også anbefale nocuta viftene! Og til lys i vifte så ville jeg valgt rød. Rød/svart er en fin kombinasjon, og desuten så har sikkert halvparten av alle PC-er i hele verden blå lys! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå