mongojarle Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dette ser ut til å bli helt sinnsykt bra! Og designen er jo så fin at du kan selge den til noen store! hehe... Blir spennende å følge med på videre. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Takker takker Jale Du kan jo si det sånn, hvis jeg klarer å lage det jeg tenker, så tror jeg nesten at jeg er garantert førstesideplass på hw en vakker dag Men jeg skal vente med å avsløre den ideen som skal gi meg den Men nå skal jeg jobbe litt mer på kabinettet før jeg tar kvelden, kanskje en mini-update om noen timer Endret 16. februar 2008 av Kamikaze-Kanin Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dette skal jeg følge med på <3 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Update! En liten ting jeg glemte å nevne i workloggen er at jeg har nå bestillt hovedkortholder fra netshop. Får håpe jeg har det innen noen få dager Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Update! En liten ting jeg glemte å nevne i workloggen er at jeg har nå bestillt hovedkortholder fra netshop. Får håpe jeg har det innen noen få dager :o Jeg har leita og leita etter det på Netshop, men har ikke funnet det. Tenkte de kanskje fikk det inn etter fusjonen med microplex, men har ikke funnet det! Dette er jo topp! Ville ikke bestille fra Microplex ettersom det var det eneste jeg skulle ha, og da ble det litt dyrt. Prisen er riktignok fortsatt stiv. Microplex har kabinetter som er billigere enn det HK-brettet. Med porto blir det riktig nok ganske likt. Goscinny Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg bor nærme nok, så jeg henter det bare selv Altså, null porto Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kan jeg spør hvor du bor? Bor selv på borre, mellom horten og tønsberg. Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Dette blir bra, dette skal hvartfall jeg følge med på Mvh Snagga Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg vet hvor Borre er ja... Bor på Eik, rett utenfor Tønsberg Skal legge ut en update om noen få straks'er, nettopp ferdig med å plaste Lenke til kommentar
creaT Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 tøf tråd. skal følge med videre hær:D har ikke vurdertå få in flere hardisker da? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Synes du det ikke er nok? Jeg kan nok stappe inn 10 stykker til, minimum Men så mange har jeg ikke da Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Nå ser jeg på netshop.no at min bestilling er klar til henting Så da hentes den i morgen, så kan jeg begynne å tenke på hvordan jeg skal få festet den Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Eik ja.. skal bort på skolen der til onsdag å svømme meg en tur.. haha Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Lenge siden jeg var der sist og svømte nå Helt siden barneskolen XD Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Flott update. Gleder meg til å se kabinettet ferdig. Bør vell ha noen tunge føtter da som kan holde kabinettet i ro siden det er så lett? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Tja... Jeg får se hvor stabilt det er når jeg får satt inn litt hardware Kanskje jeg må flytte PSU'n lenger ned. Vi får se Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hadde du litt lite herder i? Burde jo ha tørka over natta, hvor mange % hadde du i? -Snagga Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Blandingsforholdet er på 100 til 33 ( Vekt ) Jeg hadde nettopp det i, men det er nesten ferdig herdet nå Sitter og planlegger hvor jeg skal ha PSU og HK og sånt Tenkte du jeg skulle øke mengden herder eller? I så fall, til hva? Kan være nyttig å tenke på til senere ganger Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Blandingsforholdet er på 100 til 33 ( Vekt )Jeg hadde nettopp det i, men det er nesten ferdig herdet nå Sitter og planlegger hvor jeg skal ha PSU og HK og sånt Tenkte du jeg skulle øke mengden herder eller? I så fall, til hva? Kan være nyttig å tenke på til senere ganger virker greit dette, men det jeg pleier og gjøre er: hvis det går litt tregt så heller jeg litt ekstra i (bare på øyemål), så går det litt fortere. det skal mye til for og få for mye herder Mvh Snagga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå