GoldenHymn90 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) I det siste har msn varslet om at jeg har fått mail fra en yahoo-konto, og msn viser at det er en ulest mail. Men jeg finner ikke mailen min i innboksen Hvordan kan jeg finne den? Takker for svar. Endret 26. januar 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Sjekket i søppelpost/spam-boksen? Eventuelt papirkurven? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Ja, sjekket overalt, men finner den ikke. Og når jeg restarter msn, så er plutselig mailen bort. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hmm, når du får en beskjed om en ulest mail, får du ikke mulighet til å lese den direkte ved å trykke på en link? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Jo, men problemet var at jeg ikke rakk det. Og da jeg skulle sjekke ut innboksen, var den ikke der. Har skjedd to ganger i løpet av denne uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå