Stian-89 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Bestilte nettopp mitt andre RiksTV abbonoment. Men i etterkant kom jeg til å tenke på at TVen jeg har tenkt å benytte dette på ikke har Scart-kontakt, bare de 3 fargene gul/hvit/rød. Hvordan vil dette gå ? Får en Sagem basismottaker. Endret 26. januar 2008 av stianandre Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Bestilte nettopp mitt andre RiksTV abbonoment. Men i etterkant kom jeg til å tenke på at TVen jeg har tenkt å benytte dette på ikke har Scart-kontakt, bare de 3 fargene (komponent?). Hvordan vil dette gå ? Får en Grundig basismottaker. Tror du sliter uten scart-kontak. Det må ha være en gammel tv eller er det ny hdmi? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Det er denne TVen. Har S-video, rød/hvit/gul og VGA-tilkopling. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dersom du ikke har scart eller hdmi inggang på TVen, noe jeg mener du ikke har ut i fra linken du postet, så får du ikke koblet til SAGEM boksen din til den TVen Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Hmm.. Finnes ikke noen scart til rød/hvit/gul overgang da? Hvis ikke blir jeg nødt til å bruke den andre TVen. :/ Endret 26. januar 2008 av stianandre Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Det er denne TVen.Har S-video, rød/hvit/gul og VGA-tilkopling. Den har scart så det er trolig ikke noe problem. Den vanligste måten å overføre rød/hvit/gul (dvs. RGB) er via scart. http://www.elgiganten.no/PartDetail.aspx?q...505986;c:100235 Jeg tror muligens Sagem kan gi ut S-video på VCR scart (det gjør hvertfall Canal Digitals Sagem HDTV mottager). Da er det mulig å benytte en overgang fra scart til vanlige S-video plugg (men RGB er selvfølgelig mye bedre). Endret 26. januar 2008 av Bobben1 Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Off, meget klønete av meg. TVen har en scartkontakt på undersiden. Endret 26. januar 2008 av stianandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå