Tor Rasmussen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Loaded og Re-Loaded. Nok for meg. Særlig hvis de kunne laget den online co-op. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Final fantasy,Resident evil og Track & Field Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg savner crash bandicoot 3, spyro 2 og 3. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Final fantasy,Resident evil og Track & Field Det har jeg liggende et sted! For et utrolig spill. Det ga en liten snørrunge mange timer glede Lenke til kommentar
huldal Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Leisure suit larry serien Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 gi oss crash bandicoot 3 nå!! og ja, det er 2'ern som ligger på US kontoen, det er nå kjøpt Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 abe's odyssey og destruction derbi ! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) abe's odyssey og destruction derbi ! Destrucion Derby er vel på US store da Selv vil jeg gjerne ha Crash 3, Resident evil spillene, Final Fantasy VII, VIII, og IX. Metal Gear Solid 1 hadde også vært flott Når jeg tenker meg om skulle jeg også hatt: Need for speed 3, Rayman og Tekken 3. Endret 26. januar 2008 av master_al Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 gi oss crash bandicoot 3 nå!! og ja, det er 2'ern som ligger på US kontoen, det er nå kjøpt Åssn kan jeg komme meg på playstation Store US? Kjøpte foresten High Stakes Vegas og Medieval i sta...så i dag har jeg kjøpt crash 1, high stakes vegas og medievil..ganske fornøyd =) andre som spiller High stakes online her? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Driver 2. Det første Playstation spillet jeg spilte Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Metal Gear Solid Resident Evil (alle som kom til PS1) Silent Hill Tombi Oddworld Final Fantasy VII-IX Medal of Honor Hmm... er noen flere, men jeg kommer ikke på dem Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 • Tomb Raider • MGS • FF • Resident Evil • Silent Hill Er disse jeg kommer på akkurat i farten. Har aller mest lyst på de første Tomb Raiderne, og FFVII, hadde vært elsk :D Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er vel ingen muligheter for at ps2 klassikere blir lagt ut nei? De med 40gb kan vel ikke ta de. Lenke til kommentar
Manet Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tony Hawk 2 og Rollcage Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 gi oss crash bandicoot 3 nå!! og ja, det er 2'ern som ligger på US kontoen, det er nå kjøpt Åssn kan jeg komme meg på playstation Store US? Kjøpte foresten High Stakes Vegas og Medieval i sta...så i dag har jeg kjøpt crash 1, high stakes vegas og medievil..ganske fornøyd =) andre som spiller High stakes online her? Du bare lager deg en US Konto, her er link til hvordan du fikser det: http://www.ps3forum.no/forum/showthread.ph...1123/index.html Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hogs Of War! Ja! Elsker det spillet. Militærgriser på slagmarken! Hogs of War Crash Bandicoot 3 Crash Bash Crash Team Racing MGS 1 Tombi Road Rash Jailbreak Driver 1 og 2. Medal of Honor Final Fantasy 7 og 8. Ape Escape Spiderman Spiderman (Electro?) Speed Punks Klonoa Metal Slug Disney Magical Racing Andre som savner noen av spillene jeg har på lista? __ PS2 Spill på PSstore hadde vært himmelsk. Endret 27. januar 2008 av Remains Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå