Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST]Får ikke installert windows på nytt

Anbefalte innlegg

Har problemer med å få innstallert windows på nytt. Alt fungerer helt fint mens jeg kjører installasjon fra CD`en, men når PC`n restarter og skal starte fra harddisken når den skal begynne på siste del av installasjonen, så skjer det noe galt. Den står og laster windows, men i det den skal til å gå videre, så kommer det BSOD i ikke et helt sekund en gang og den restarter. Dette er snakk om Vista installasjon.

Har prøvd å installere på nytt flere ganger, men det samme skjer hver gang. Noen som har noen idè som hva som kan være problemet? Eventuelt hva jeg kan teste?

Takker for alle svar!

-Snuggis

Endret av Snuggis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke XP, så får ikke testa. Skjønner heller ikke at det skal være noe problem, da det ikke er lenge siden jeg installerte Vista på den samme maskinen(ja, hadde 4gb ram da også).

Edit:

Tok ut to av brikkene og prøvde å starte opp. Da startet den fra harddisken uten problemer. Takk for tipset. Tenkte ikke over det da det ikke har skapt problemer for meg før. Kommer med tilbakemelding her om det fortsatt funker etterpå når jeg setter brikkene inn igjen. Igjen, tusen takk for tipset :)

Kan nå melde om at det fungerte fint når jeg skrudde av maskinen etter første oppstart, satte inn de to andre brikkene og startet opp igjen. Takk for hjelpen alle sammen! :)

Endret av Snuggis
Lenke til kommentar
Det står ikke nevnt et eneste ord om den patchen...... ville bare nevne det om det ikke var for ille for deg.

Dessuten har vi ikke hørt hvordan det har gått etter at han har satt de to andre brikkene igjen. Maskinen vil bluescreene så fort de to blir addet igjen uten patch.

Jeg skrev i siste posten min at det fungerte fint etter at jeg hadde startet opp en gang uten brikkene.

Men kan godt skrive det på nytt:) Jeg tok ut to av brikkene mine etter at jeg hadde installert og skulle starte opp. Lot maskinen starte opp med 2 brikker en gang. Skrudde av maskinen og satt i brikkene igjen og alt fungerer nå som det skal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...