Kennyak90 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) noen som vet hvordan jeg kobler til tv'n min til skjærmkortet mitt? det ligger ikke inn program for det på CD-en som var med kortet.. tv'n kommer ikke opp i det hele tatt:S værsåsnill å hjelp meg:) Endret 9. februar 2008 av Skagen Caps i emnetittel. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Du trenger ikke noe program til det, bare en kabel som passer både skjermkortet og en eller annen inngang på TV`n din. Her er noen forskjellige måter å gjøre det på. Kombinert s-video/scart f.eks. Eller jeg regner med du har en kabel allerede, ellers hadde du vel ikke spurt Gå inn på kontrollpanel til skjermkort og innstilling for flere skjermer. Har du koblet riktig så skal det finne tv`n. Endret 26. januar 2008 av cheeba Lenke til kommentar
Kennyak90 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Du trenger ikke noe program til det, bare en kabel som passer både skjermkortet og en eller annen inngang på TV`n din. Her er noen forskjellige måter å gjøre det på. Kombinert s-video/scart f.eks. Eller jeg regner med du har en kabel allerede, ellers hadde du vel ikke spurt Gå inn på kontrollpanel til skjermkort og innstilling for flere skjermer. Har du koblet riktig så skal det finne tv`n. oppdager ikke tv'n.. og den står i som den skal.. får ikke til å installere video driveren eller noe slikt ifra CD-en som var med grafikkortet heller, det står at jeg skal laste den ned fra xfxforce.com men jeg finner ingenting dær heller:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå