snorri Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hei! :smile: jeg har nettopp kjøpt en ny hdd. jeg vil helst ikke ha den på samme idekabel som dvd'en, ettersom hastigheten blir fåkket. men tingen er at jeg har fått beskjed av plextor support at jeg skal kjøre brenneren min på egen idekabel. burde jeg ikke kunne jeg kjøre plextoren som master, og dvd'en som slave på samme kabel? for jeg vil helst ha hdd på egen idekabel Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Burde gå fint det.. HD på master på egen kabel. Brenner som master på Ide2, og dvd som slave.. Sånn oppsett jeg har i alle fall.. Fungerer fint når DMA er enabla på alle enhetene. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Er det samme om det er brenner eller dvd på master? (unntatt når begge brukes samtidig da) Jeg kjøpte en ny brenner nå, og den nekta PLENT å bli satt som slave uansett hvordan jeg prøvde det. (satt i tre kvarter med jævelskapet også!) Men for all del, den funker da som master også. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hmm, i Nero, så vil det ikke brenne ved "CD Copy" når man har harddsikene på samme IDE-kabel, men man løser det problemet ved å bare dra alle filene fra en CD til en annen, og så brenne de på den måten, så jeg kjører de på samme IDE-kabel, og det er kun det problemet jeg har, og det problemet bryr jeg meg ikke om lenger. Så det går fint å kjøre CD-Rom og harddisk på hver sin kable. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Varierer, prøv fungerer på mine asus kort, så kan du prøve å ha den sammen med hd selv om jeg ikke anbefaler det fordi den fucker opp hastigheten på hd da i mine tilfeller Lenke til kommentar
norway Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg kjører Pioneer A05 og Pioneer 106a på samme kabell , ikke merket noe svikt i systemet av den grunn (dvd brenner & dvd rom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå