Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer ikke lenger :O

Gjest Guest_hemmelig_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_hemmelig_*

Hei,

Poster som gjest for å ikke ha dette knyttet til brukeren min :)

Jeg har vært sammen med en jente en stund. Vi har regelmessig sex, men driver mest med oralsex...

De siste gangene hun har sugd meg, har jeg ikke kommet, og dette bekymrer meg. Plutselig forsvinner kåtheten, og jeg blir slapp. Hun gjør det hun alltid gjør (som jeg elsker), og jeg runker ikke utenom.

Noen som har en aning om hva som er galt? Ingen av oss ønsker dette, for hun blir jo lei seg, og føler at hun ikke klarer å tilfredstille meg :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hvis du bruker kondom setter det ned følsomheten. Prøv uten (hvis hun går med på det), dersom dere ikke bruker kondom, må du kanskje prøve å runke litt først, eller stimulere deg selv litt først, da burde du komme.

Pleier du å bli sugd med kondomen på?

Lenke til kommentar

Hvis man først begynner å tenke på å prestere, så kan det fort ta overhånd. Har du snakket med henne om at dette plager deg litt? Kanskje det vil ta bort litt av presset?

Noe slikt tror jeg har skjedd de fleste en eller annen gang. De fleste damer har også opplevd å ikke ha så lyst som de skulle ønske. Det er viktig at man aksepterer det som en del av hvordan ting er - ikke legger for mye vekt på det. Kanskje du kan fokusere på å tilfredsstille henne hvis du skulle oppleve dette igjen?

MiM

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...