Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Er det andre enn meg som irriterer seg over desse reklame-animasjonane i Live Messenger som forstørrar seg kvar gong du dreg peikaren over? Lenke til kommentar
Lyvan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Er det andre enn meg som irriterer seg over desse reklame-animasjonane i Live Messenger som forstørrar seg kvar gong du dreg peikaren over? Ladda ner msn plus så finns det en inbyggd funktion för att ta bort reklamen, åtminstonde i den versionen jag använder till XP, ingen aning om hur det är på vista. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Det hjalp faktisk Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du kan også bruke messenger discovery og/eller http:/www.mess.be Mess Patch. Jeg bruker Plus, Discovery og Mess Patch på min MSN Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Berre reklamen er vekke er eg nøgd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå