Inaa2007 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Var i London for noen uker tilbake.. Her er noen blinkskudd jeg fikk.. Endret 26. januar 2008 av Inaa Lenke til kommentar
acer290 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Flotte bilder, har du noe exif du vil dele med oss, ser skyene på bilde nummer 1 drar godt ut. Litt utydelige blir de jo.(skyene) Men fine bilder. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Var grådig stilig det 1. bildet! Ser ut som bra etterredigering... Lenke til kommentar
Inaa2007 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Har ikke redigert noe særlig.. Bare farger og sånn. Brukte lang lukkertid, så det er derfor skyene er uklare (det blåste mye). Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Bilde #1 var stilig, litt synd at toget/trikken eller hva det er ikke har kommet litt lenger inn i bildet (mot høyre). Da hadde dette vært helt fullkomment. Litt mye lys i Ben på så lang lukkertid, mulig du kan maskere litt her og sette ned lyset noen hakk. Bilde#2 ga meg ikke så mye, men fint komponert og dramatiske skyer. /L Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Var i London for noen uker tilbake.. Her er noen blinkskudd jeg fikk.. Det blir vel litt feil tittel! Det er jo såvidt man ser Big Ben. Ja du vet det kun er selve klokka som heter det? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fine bilder, men jeg tror de hadde vært enda bedre dersom klokken hadde vært riktig eksponert slik at man kunne se detaljene. Det hadde vært vanskelig å gjennomføre dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Stili att du har tatt lang lukkertid på veien sånn att du ikke kan se helt hva det er. Tøft Endret 31. januar 2008 av Slettet-GnBeuk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå